Saturday, June 30, 2012

10 Enkle måter å gjøre henne lykkelig

Menn misforstå ofte hvordan kvinner tildele poeng til sin mann i en relasjon. De tror at de må gjøre noe virkelig ekstravagante å virkelig vise hvor mye de ta vare på og elsker sine betydelige andre, men lite de vet at kvinner betale like mye betydning for de små tingene du kan gjøre for dem.


Du kan vise din kjærlighet til henne i form av en rekke "små" bevegelser.


1. Spør henne hvordan hennes dag var. Det er ingen hemmelighet at de fleste om ikke alle folk liker å snakke om sine liv. Uttrykke en interesse i sin karriere eller andre områder av interesse og lytter nøye til hva hun har å si la henne få vite at du er interessert i hennes tanker og bryr seg om hennes følelser. Kvinner elsker en god lytter.


2. Cook for henne. Oftere enn ikke kvinner er primære kokker i relasjonen og gi henne en natt fra hennes vanlige kjøkken plikter er alltid en velkommen gest. "Men jeg kan ikke lage mat" er ikke en akseptabel unnskyldning. Med deres å være så mange matlaging bøker og nettsteder tilgjengelig


3. Husker og feire en liten anledning er en annen hyggelig gest som kvinner setter pris på. Det er alltid hyggelig å feire på store anledninger, men hvis du husker årsdagen for en annen spesiell dag kvinnen i livet ditt vil være fullstendig tatt av overraskelse. For eksempel feire årsdagen for dagen du brakt hjem din ny dukke med en tur til en hund park.


4. Gi hennes compliments når de er uventet. Kvinner forvente compliments når de satt mye arbeid i sitt utseende, men la henne få vite at du tror hun er vakker, mens hun kjører errands osv., viser at du ser hennes indre skjønnhet som skinner gjennom hele tiden. Imidlertid ikke alltid gjøre compliments om hennes fysiske egenskaper. Hun vil bli lei av å høre dem hele tiden, og de vil begynne å bety mindre og mindre til henne. Være fantasifull.


5. Overlate fjernkontrollen og la henne se hva hun ønsker. Ikke hog TV hele tiden. Et svimlende pengebeløpet kvinner synes dette å være en av de mest irriterende vaner i menn. Slik at kvinnen i livet ditt for å se den viser hun ønsker uten klagende om hennes valg vil vise henne at du respekterer henne smak.


6. Bli kjent med hennes familie og venner. Kvinne verdsetter sine relasjoner, og hun vil være fornøyd med det faktum at du tar en interesse i andre spesielle folk i hennes liv.


7. Skriv henne en elsker brev og sende den. Du vet hvordan du hører folk sier at selv om e-post og telefonsamtaler er raskere, det er ingenting som et skriftlig brev for hånd. At kanskje hun ser du hver dag, men en elsker brev er noe som hun kan lagre i en spesiell plass og vil verne.


8. Være ridderlige. Så mye som kvinner liker å være uavhengige er liten ridderlige bevegelser alltid verdsatt. Små bevegelser som åpne bil døren for henne, la henne sette seg ned første mens du er på en buss eller t-bane-bil vil vise henne at du vil beskytte, og ta vare på henne, og vil gjøre henne føle deg elsket.


9. Overraske henne på jobb ved vises for en lunsj dato. Kvinner elsker å bli overrasket og lunsj-dato vil gi henne mulighet til å få ut av kontoret for en liten stund og nyte litt tid med deg.


10. La små notater rundt i huset. Noe vil der du vet hun være sikker på å finne dem, for eksempel under hennes favoritt Kaffekrus. Notatene trenger ikke alltid å være om hvor mye du elsker henne de bare kan være tilfeldig logoer som du trakk. Hun vil finne dette så utrolig søt.

1 comment:

  1. Hei alle sammen, jeg heter Aisha Sadat, jeg er gift i 20 år med mannen min, og vi har to sønner, eldste en 16 år og yngre er 11 år. Mannen min elsket meg veldig, men det ble til et punkt da han engasjerte seg i en affære med en kvinne som er hennes kollega. Jeg har aldri forestilt meg det, men på en eller annen måte endret holdningen hans til meg og barn seg, den sene han kom fra jobb fikk meg til å tenke over saken. Selv på mitt 20-års bryllupsdag i mars holder jeg meg borte fra sex da vi lover å gjøre det på bryllupet jubileumsdag, 15 dager før bryllupsdagen, tilsto han at ja, han hadde sex med sin kollega.
    Han brakte henne i sengen min da jeg var ute på jobb, det betyr at følelsene mine var helt ubrukelige for ham, min mentale tilstand er full av kvaler, jeg tror jeg ikke kan glemme og gjenopprette smertene, denne kvinnen hadde full kontroll over henne og jeg har aldri ønsket å gjøre det med vold, hun vil vinne over meg når hun er skilt, hun sa at hun var sjalu på forholdet vårt, og hun vil ødelegge meg ved å ta mannen min. Jeg måtte diskutere det med en venn som ba meg finne en god stavebeslag, for det første trodde jeg aldri på denne cast-rettskrivningen, men jeg må prøve den før jeg kom over PROFET NOSA UGO-e-posten på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få eksen tilbake og hjelpe til med å fikse forholdet og gjøre folk glade i forholdet og noen andre historier om åndelig sykdom og mer.
    Jeg forklarte situasjonen min for ham, og han hjalp meg med å utføre noen bønner, noen urter og røtter og et lite offer som jeg gjorde, og i løpet av 7 dager kom han tilbake for å be om unnskyldning, og det var bare et mirakel for meg. Jeg er glad i dag at han hjalp meg, og jeg kan stolt si at mannen min nå er med meg igjen og at han nå er forelsket i meg som aldri før.
    Trenger du hjelp i forholdet ditt som å få tilbake mannen din, kona, kjæresten, kjæresten, vinne lotterier, urtemedisin mot sykdom, HIV, kjønnssykdommer, astma, leddgikt, feber, hjerneslag eller noen form for sykdom, åndelig problem , Jobfremmelse, seere som leser innlegget mitt som trenger hjelp til livsutfordringer, bør kontakte PROPHET NOSA UGO, og du vil være glad for at du gjorde det.

    E-post: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040

    ReplyDelete