Thursday, June 7, 2012

Ain�t at Amerika!

Når jeg ser et bilde av noens familie minner det meg hvor heldig jeg er å ha en vakre kone og fire stor barn, som er alle sunn jeg kan legge til, ennå i bildet av min kjære kone og to vakre døtre, det minner meg om jenta "ting", som jeg har å avfinne seg med. Jeg mener som aldri får inn i badet når jeg trenger å gå og ungodly tid de tilbringer i det "Hva kan de muligens gjøre jeg TROR til meg selv?" Så når jeg ser resultatene jeg er virkelig overrasket det er som en annen kvinne som jeg kan knapt gjenkjenner, som er mer vakker enn dagen jeg møte henne og jeg takke Gud jeg gjorde, er hun virkelig en visjon. Så jeg ser på min to liten engler som ble hengende rundt mamma på badet og lo og se hun hatt tid til å sette en ny ansikt på dem også, "Hvordan gjorde hun gjøre det jeg TROR til mine selv" og jeg sier ikke at Amerika


Jeg husker par avmålt venner som ikke kunne ha noen barn, og jeg så stille be for dem som om det var meg selv og min kone som var i denne situasjonen, så jeg takk Gud for glad for utfallet av dette couples fremtidige og det ennå for å være ufødte barn, som vil bli brakt inn i denne verden, av dette jeg er sikker på. Jeg får et anrop fra min venn, og han sier gjett hva? Jeg sier hva, denne gangen mitt sinn er racing å prøve og tror svaret før han forteller meg! Han "SKRIKENE vi er å ha TVILLINGER" jeg svare som er flott! Og husker jeg at de var par som ikke kunne ha underordnede elementer. Deretter jeg si til meg selv er ikke at Amerika!


Jeg ser en gruppe av guttens spille baseball med min sønn i Åpne-feltet ved siden av huset vårt og den lille fyren er opp til balltre, så langt jeg kan fortelle han aldri gut en hit, men han prøver så veldig hardt og uke etter uke han trinn opp til platen, trekker opp hans sagging tegner og wipes nesen snørret og prøver å spytte liker big-leaguers, han selv få er noen på hans sko. Jeg ler for meg selv. Streik han savner ballen. Nå er min kone og meg ser som om Babe Ruth var batting selv. Strike to, han savner på nytt. "Darn det" jeg si det høyt. Her kommer tonehøyde og han svinger og han treff det, Kjør, Kjør, Kjør,"jeg kjefte på toppen av lungene, jeg ser på min kone og smil. Du ser den lille Marathon er min fem gamle og jeg begynner å gråte.


Så jeg hviske til meg selv er ikke at Amerika!


Datteren min kommer dør til dør selger jenta speide cookies hun stopper og knytter hennes skoen, og tar en mye trengte hvile, som du kan fortelle at hun har vært på det i noen tid nå, som hun sitter på fortauet ut av hjørnet av øyet jeg ser litt gammel dame som krysser gaten, det synes som det tar henne alltid for å krysse den. Gamle kvinnen faller vilje datteren min få? Hun hjelper? Vil hun bare overse damen i nød, etter alt dette er 2002 du vet. Jeg tror til meg selv jeg øke sin riktig? Hun får og som hun er å gjøre det hun mister to av hennes bestillingsskjemaer! Hva vil hun gjøre nå? Jeg holde meg pusten og be hun gjør rette. Hun tar av kjører høyre i retning av den gammel damen, hun kjører å hjelpe damen, eller for å få bestillingsskjemaer? Hun stopper for å hjelpe denne eldre dame? Når hun nærmer seg damen, hun ser mot bestillingsskjemaer og stopper og sukker, det ser ut som om hun er waving good bye til bestillingsskjemaer som hun bøyer seg over å hjelpe med eldre dame opp. Jeg smiler til meg selv og si er ikke at Amerika!

No comments:

Post a Comment