Sunday, November 20, 2011

En College romkamerat historie for galskap Å Makeup

Min verste romkamerat (og jeg har hatt noen dårlige seg) var på min semester ved Tel Aviv University. Det startet på gruppen flytur der, med denne ytterst ubehagelig surferen ser fyr som satt ved siden av meg (jeg var på en gang, han var i midten). På ti timers flytur, han hadde jeg putte noe i eller ta noe ut av overhead for ham minst femten eller tjue ganger. Han bare ville ikke la meg alene, og ble stadig tigge for meg å endre seter med ham, og ta en penn og sette dette kortet i sin bag... Når vi kom til dorms og hadde vår retning-møte, det viste seg at jeg ikke var i samme avdeling som ham, men takk Gud samme rom (hver apt var 2 dobbeltrom med felles kjøkken og bad).


Denne fyren var uvirkelig. Han var en bleike blond surferen, rowed mannskap, var godt over 6' og svært muskuløs (jeg er 5'7 "og tynn), og bare en total Dust. Han spiste stadig maten som hører til resten av oss, hevdet at han hadde ingen penger, glem $100-pakker som er full av dritt han ville sende tilbake til sin kjæreste i CA. Etter to uker eller slik av hans stadig disrespecting de andre tre av oss, fikk ting litt spent. Første vendepunktet var da han brukte en hel pakke med min romkamerat razors for å barbere en del av hodet, og fra da av han syntes å være noen gang lessening kontakt med virkeligheten.


Om en måned i sitt opphold, bestemte han seg å vedta en spredt hunden han funnet i nærheten av stranden mens du surfer. Dette, selvfølgelig, ikke kunne skje fordi du ikke har hundene i dorms, og resten av oss ikke var så ivrig på å ha en spredt hunden i nærheten. Jason, psyko, helt mistet den da han ble fortalt at han ikke kunne holde hunden ("Hvis han går, jeg gå, fordi han er den eneste som forstår meg"). Han fikk rett i ansiktet mitt og truet med å drepe meg hvis jeg slått ham (Husk våre størrelse og styrke forskjeller...), siden jeg var den eneste som var hjemme da han kom ladingen på med dette dårlig mutt. Senere den dagen etter at sikkerhetsvakter og programmet folket fortalte ham hunden måtte gå, han tok av, og var ikke hørt fra for et par dager.


Noen dager senere, han viste og ble hengende ut i et rom ned hallen, når noen kalt sikkerhet, som vi hadde fått beskjed om å gjøre burde han retur. Fra hva jeg fortalte om hendelsen, gikk han ut på balkongen (4th floor) og truet med å hoppe når politiet kom på scenen. Etter en spent konfrontasjon, de belastet ham og var i stand til å undertrykke ham etter at han slo minst én offiser. Han ble deretter gjennomført - bokstavelig talt sparker og skriker - av universitetets eiendom og ble tatt i forvaring. Han brukte omtrent en måned eller så i en mental anlegget i Israel før han ble deportert tilbake til Amerika.


Når min romkamerat kom tilbake til leiligheten, oppdaget han at Jason hadde forlatt oss en siste melding. Bruker en barberhøvel, hadde han kutte åpne sin finger og malt en melding i sitt eget blod på våre badet, speil ("dere alle løy for meg, blah, blah, blah"), deretter knyttet bloody razor å rose og forlot det på kjøkkenbordet.


Nå er som en romkamerat fra helvete.

No comments:

Post a Comment