Sunday, July 22, 2012

Hopp i en om relasjon

' Oppbrukt og exasperated opprettholde støy av wedding bells ringing og grave hjernen; trøstet ved å hedre ansiktet lyser opp min timer med ekstreme moodiness jeg falle meg deg for dine føtter for å åpne opp avenue for et levende i forhold '.


Det var ikke en bønn, men en ekte ønske om en kvinne lagt frem, et ønske de fleste av oss ville enig til ikke å de ønsker å-være-nice fyrene som ser etter renheten på forbindelser - men de magnetene som skulle ønske å leve sitt liv blant de materielle plassen. Jorden har ingen området og en fri mann eller kvinne faller for ingen begrensninger enten; leve livet i uansett tid og rom de definerer som sin egen.


Hvordan du starter med en har relasjon? Våkn opp en morgen, stirrer på mannen ved siden av deg, finne ut hvem han er og prøver å bygge på hva du stoppet med går kveld. Hva er det som gjør live i forhold attraktivt?


Åpenbart flamboyant måten der kan du starte det og selvfølgelig unembarrasing nåde forgylning du gi det og over kopp kaffe slutter du bør gi den. Sist men ikke minst hvor finner du har forholdet krenker personvernet? Tydeligvis når det kaller for en live-sammen alle forhold i livet.


Siste fjorten mine ønsker for en øl havnet meg på kjøpesenter, rolig langt fra på arbeidsplassen; Hvis du ønsker en øl jeg endte opp med å se en kjekk chick over skranke og for ønske om en øl endte jeg opp med å se ham rolig ofte.


Vi hadde gleden av å fylle tomrommene Press; hadde den beste kaffen på pub og vi likte de beste nights vi noensinne hadde - vi hadde en har relasjon for over en uke. Når tiden kom for meg å endre utstyr, var det ingen nøling å gi et avskjeds kyss, en avskjedsgave for en obligasjon som vi kunne huske i hele. Min forklaring var at "Jeg har miles å gå før jeg sove'.


Merk: så vidt kjærlighet er sikker det er søt, indulging i live i forhold er en oppsiktsvekkende erfaring men være precautious om din helse, ikke bare gå med strømmen. Være helse forsiktig, og hindre deg i å usikker sex.

No comments:

Post a Comment