Thursday, July 12, 2012

Hva ødelegger et ekteskap

Mange ekteskap og dating relasjoner mislykkes år før kjærlig par møte. Eksponering for en verdisystemet som fremmer oppkjøpet av materielle eiendelene har en direkte innvirkning på våre utvikling som barn. Vi lærer tidlig i livet å ta kontroll over våre materielle eiendeler.


Denne aktiviteten vekker vår egoistisk natur og befester derfor det som vi modnes. Vi lærer å tro at vi kan gjøre hva vi vil med disse eiendeler, min kone, min mann, mine penger, min leker, min sykkel, bilen min, min kvinne, min mann, og min, mine, mine! Ubevisst tror vi disse eiendeler er vår slaver og bør være på vår beckon ringe eller utfører en bestemt funksjon som vi ønsker. På når som helst, blir når våre eiendeler ikke samsvarer med våre ønsker eller forventning, vi irritert. Virkeligheten er disse ikke er våre eiendeler, spesielt mennesker.


Vi ønsker våre mates å ta en underdanig posisjon til våre ønsker. Dette er begynnelsen på slutten av en sunn ekteskap eller dating relasjon. Kjernen i problemene i ekteskap og dating relasjoner i dag er at vi er avhengige av tradisjoner og falske løfter av andre og institusjoner som manipulere våre håp og drømmer for fortjeneste. Vi har blitt ledet til å tro at institusjoner er holdt til en høyere standard, og ikke falle i samme kategori som andre som er motivert av egoistisk begjær; men de er! Det er mer enn 400.000 ekteskap rådgivere, verksteder og terapi-økter som er lagt ut på Internett.


Ekteskap rådgivere er professing å har løsningen for en avgift. Tror du at de bryr seg om ekteskap eller dating forhold? Rettsapparatet branch of regjering peker fingeren på den lovgivende grenen. Den lovgivende grenen er peke fingeren på rettsapparatet branch, og kirke organisasjoner er sammen med sosiale forsker for å kvalifisere for føderal finansiering for å gjenoppbygge ekteskap. Hvor er løsningen?


Dating relasjoner som fører til ekteskap er den grunnleggende sosial institusjonen som er dypt rotfestet i alle samfunn. For å opprettholde og forsvare institusjonen av ekteskap, må vi legger vekt på sannheten. Institusjonen av ekteskapet skal ikke bygges på tradisjonelle grunnlag av fortiden. Institusjonen av ekteskap må bygges på et sterkt grunnlag som representerer sannheten, oppriktighet, offer og samarbeid, gjensidig å sette våre ønsker og meninger for å bay.


Personer som angir en dating relasjon eller ekteskap med motstridende mål, som er å oppfylle sine egne ønsker, vil ha en mislykket dating relasjon eller ekteskap. Begge deltakerne må forstå at individuelle begjær og meninger er den lengst fra sannheten. Sannheten er hva som finnes i øyeblikket, eller en hendelse som har skjedd i fortiden. Sannheten er ikke hva en tror kommer til å skje i fremtiden, og heller ikke er det hva en kan tro skal ha eller kunne ha skjedd. Løgn, søker å oppfylle individuelle begjær, og imponerende meninger på en annen er ødeleggende ingredienser for alle relasjoner og ekteskap.


Det er tid for oss å innse sannheten og vedta en annen holdning når søker en dating partner eller en ekteskap følgesvenn. Vi må endre vårt perspektiv og vurdere hvorfor leve sammen i harmoni er slik en betydningsfull oppgave. Vi må bruk den virkelige betydningen av kjærlighet og togetherness, og deretter kan vi begynne å leve lykkelig noensinne etter!

No comments:

Post a Comment