Monday, July 23, 2012

Valentine gave For henne

Oh gutt! Her kommer en annen Valentine dag katastrofe. Hvis du er noe som meg, er dette hva du føler for ca 2 uker før februar 14th.Minst som er slik jeg følte før Internett kom.


Nå, handle på Internett kan være så skremmende som kjøpesenter, spesielt for shopping utfordret som meg.Med mindre du har en bestemt idé hva du vil, kan sentrale kjøpesentre faktisk være enklere enn å bla gjennom en nettbutikk. Selv med høy fart fungerer Dataoverføre å klikke fra side til side på jakt etter gaveideer bare ikke.


Så hva gjør du? Du må få en plan og hold deg til den...


La oss er ansikt. Våre typisk problem er mangelen på tanke og forberedelse når det gjelder Valentinsdag. Blomster, sjokolade, middag ut på vanlig restaurant bare skjære ikke det etter de første par årene. (Jeg vil si at smykker vanligvis fungerer, men som får dyrt?).


Så planen... Her er hva jeg gjøre. Vanligvis etter ferien begynne min kone og jeg å snakke om hvor vi kan være interessert i å gå for våre ferie i sommer.Vi vil snakke om Cruise får en strand huset eller tar barna til Disney World. Noen ganger kan vi selv vurdere en kjøretur til __________ (uansett hvor) å se severdighetene.Ting jeg har funnet er at uansett hvor du planlegger å besøke, kan du finne hundrevis av produkter og informasjon online når det gjelder turen.


Første stopp er Amazon.com.
Bare Søk etter destinasjonen eller emnet. Hvis du vurderer en cruise for første gang, finnes det flere bøker disposisjonsverktøylinjen do 's and don'ts når du bestiller et cruise. Det samme gjelder for flytrafikken, eller reise utenfor landet. Du vil finne paperbacks for under $15.


Andre stopp er BN.com
Prøv det samme søket som du gjorde på Amazon. Du finner mange av de samme bøker og produkter (som videoer), men de har noen andre som vil fungere.


Uansett hvor du har tenkt å gå, kan du søke etter destinasjon i Google. Du finner gratis informasjon på reise til omtrent alle tilstanden i union, og reisebyråer vil gjerne sende deg mer informasjon på mer eksotiske steder.


Nå, pakke din nye bøker, videoer og brosjyrer sammen med tradisjonelle kortet sammen med blomster eller sjokolade og du har en gave som hun vil huske hele året. Vanligvis kan du gjøre alt dette for så lite som femti dollar. Det er en vinner.

No comments:

Post a Comment