Saturday, November 24, 2012

Ekteskap Breakups? Satte bremsene!

Jeg vet det meget tittelen selv høres så karakteristiske! Isn ’ t det? Sjekk dette til å vite mer!

Legge inn min artikkel ‘ ekteskapelig Bliss ’, jeg ha blitt får klienter hvis gift liv er på en toll. Jeg føler folk bare ikke ’ t forstå grunnleggende uunngåelig å være gift. Jeg tror det er på høy tid for alle dem gift å innse viktigheten av å være gift med noen! JEG

Det er veldig forferdelig å oppfatte selv ekteskap så mange år gjør sin måte å vise gardiner dvs kommer til en slutt. Jeg er enig at det ikke er så lett å opprettholde et forhold; men hvis du trenger og elsker noen, så bør du gjøre minst noe for å holde tilbake det spesielle forholdet.

Selv om jeg har personlig rådet alle mine klienter, appellerer jeg til alle mine klienter ikke å vurdere dette at jeg er generalisere problemet. Jeg måtte øke dette problemet fordi jeg vet det påvirker hver og enhver av oss fordi ingen ekteskap er perfekt på denne jorden! Gode ekteskap skje bare ikke. De er oppfostret og gitt mye omsorg å støpe slik du ønsker å gjøre best ut av det. Jeg ønsket å adressere dette problemet fra ganske lang tid, men tenkte å espouse på denne eve av internasjonale kvinner ’ s dag!

Jeg har stor tro på at kommunikasjon er det eneste verktøyet å holde forholdet sunnere. Snakke ut hva du ønsker og trenger ikke være nølende i å si hva du trenger ut av dette forholdet. Uansett hva din ektefelle tror på det punktet, men du trenger å for det første eksplisitt formidle hva du føler for å si. Det er helt sikker på at din ektefelle ikke vil enig på en strekning å uansett hva du har sagt, men finfølelse ligger i hvordan du overbevise din partner i at det du trenger er på ingen måte feil. På dette punktet, anbefaler jeg at du bruker dine lederegenskaper for å få arbeidet gjort. Vennligst forstå “ å få ting gjort ” betyr ikke at du kan få alle disse vill ønskene oppfylt. Være ekte i det du ber om. Hvis du har rett på poenget ditt, ville deretter din ektefelle definitivt enige til hva du sier om ikke raskt, men gradvis!

Og det neste trinnet arbeider mot disse uttrykte følelsene. Se hva du kan gjøre for å oppnå disse uttrykte følelsene. Du må vite hva som må gjøres i henhold til få de ønsker oppfylt.

Holde kommunikasjonen åpen hele tiden. Hvis du føler at noe går galt, intime til partneren din umiddelbart. Don ’ t vente på tid. Tid kjører for fort, og du vil ikke få en sjanse til å klage senere i fremtiden. Kommunikasjon blir ulempen i de fleste tilfeller. Ikke brast ut med sinne når en slik situasjon oppstår; i stedet bør du kommunisere til hverandre om dine følelser og gjøre din partner forstå situasjonen og samarbeide med deg.

Kamper er svært vanlig i alle ekteskap! Jeg vil si, ingen ekteskap er komplett uten “ kamper ”. Men når vi bokstavelig talt har en kamp med vår ektefelle, vi tror bare våre gift liv er som dette, og alle de som ser lykkelig gift egentlig ikke har noen problemer i det hele tatt. Du tror bare du lider og alle andre er glade! Men den andre siden av speilet er for mangfoldig til å forstå. Hvert par har sin egen kopp problemer. Men det er for deg å diskutere og løse problemene og la kamper ikke traumatize din gift livet!

Justering er stikkordet å alle ektepar. Fundamentalt er både menn og kvinner svært forskjellige fra hverandre. Deres måter å reagere og sine måter å forstå situasjonen er også svært forskjellige fra hverandre. Så, må du forstå forskjellene og gjøre når et problem vedvarer i stedet for strekker seg for mye på kamper.

Etter en viss periode av tid i en gift livet finner jeg mange par dyrke noen negative trekk mot ektefellen til en viss grad. Jeg imot sterkt dette. Når du bygger opp denne typen negativitet i deg selv mot din ektefelle, tror du at du kan holde tilbake ditt forhold til dem? Ikke Vis din anguishness av hat! Men man må også forstå i forfallsdato kurset at ingen i denne verden er født med følelsen av enten kjærlighet eller hat. Det er bare inculcated i deres natur av seg selv eller av andre i løpet av deres oppdragelse eller pleie dem. Og de som dyrker ‘ hat ’ som en karakteristisk ville føre til ingensteds. Dette er i sin tur avskaffe uskyld som vi er født.

De fleste av par oppfordrer som sin kone / mann er ikke endret etter deres ekteskap. Det er veldig naturlig at alle etter deres ekteskap ta en gang for å forvandle seg til sin andre halvparten av livet. Men det er veldig irriterende å merke seg at noe slikt trenger ikke skje selv etter lange lange år. Gi prioritet til ham/henne først før noe annet. Må man forstå det faktum at ingen ektefelle på denne jorden mener han / hun kommer i andre eller tredje posisjon i deres ektefelle ’ s liv. De forvente alltid seg å være på det øverste nummeret, er det helt naturlig, og det er ingenting galt i slike forventninger. Du kan også tenke at han/hun må gi første prioritet til deg, og det er den samme følelsen fra den andre enden også.

Et viktig aspekt i å holde forholdet flytte på er å forstå at vi ikke er guder vil si vi er bundet til å gjøre feil. Alle mennesker er bare vanlige mennesker som har en tendens til å gjøre feil veldig ofte. Etter begå feil, er det på tide å lære av dem og ikke gjenta dem. Ikke gjenta de samme feilene igjen og igjen. Dette betyr ikke at jeg støtte deg å gjøre en ny feil nå og da. Lære Vennligst av feilene og som vil hjelpe deg å bli en bedre person. Feil alltid hjelpe deg i å vite realitetene i livet og forstå fakta bedre. Det gjør deg mer forsiktig å holde foten trygt i neste omgang.

En annen oppgave er å unngå interferens fra begge familiene inne din gift livet. Høres veldig eksentriske men jeg har sett de fleste av de par som selv i dag lider på grunn av stor familie forstyrrelser. Først det synes å være et godt råd / forslag fra begge sider. Men du vet aldri når det lite råd kan vise seg for å være en stor forstyrrelser i din liv. I utgangspunktet for alle ekteskap til å fungere på seg selv, jeg personlig føler – det trenger ikke være noen form for familie forstyrrelser fra begge sider. Du og din ektefelle kommer i den innerste sirkelen; snarere fullføre du begge den innerste sirkelen av forholdet. Familie og venner etter. Så fall arbeidet ut sammen når et problem oppstår i stedet for å publisere til andre. Jeg vet vi kan ’ t stoppe våre foreldre eller svigerfamilie gi veiledning på våre liv. Men det er for deg å håndtere det nøye og du vet hva som er bra for livet ditt. Lytte til sine meninger, men det betyr ikke at du slåss med din ektefelle på disse anbefalingene. Prøv å være objektiv når du hører disse forslagene, og formidle det samme til din ektefelle.

For eksempel, hvis du bli syk eller få sengeliggende, er det din EKTEFELLE som ivaretar til dine behov og ikke din familie eller venner helt fra uansett hvor de er. Så bygge opp at tillit og pålitelighet og respekterer din ektefelle for det. Det definitivt gir opp sitt nivå av hengivenhet mot deg, og du kan finne ham / henne når som helst du trenger dem.

En definerende note til alle de som forsømmelse deres ektefelle, uansett kan være høyden av prestasjoner i livet ditt profesjonelt, don ’ t du tror ditt personlige liv bidrar til en stor grad å fullføre din self-being? Spør dette spørsmålet til deg selv og du vil sikkert finne svaret i svært neste øyeblikk. Du kan være en forbløffende utøver på kontoret, men jeg har sett folk føler om mangel på en god personlige liv om de er store bilder i deres profesjonelle liv. For å være en komplett menneske eller en person er det svært viktig å balansere likevekt av å ha en personlige liv så vel som en profesjonelle liv. Jeg har personlig følte forskjellen mellom to av det der en er ganske og annenen er å gjøre helvetes masse lyder. Men fortsatt du don ’ t føler komplett. Så implisere en forholdsmessig balanse mellom to, og du vil definitivt være på Cloud 9! Vis at du bryr deg og elsker din partner. Hva har du å tape i vise din kjærlighet heller hva du oppnå i å vise uaktsomhet? Når du viser uaktsomhet du oppnå ingenting i det hele tatt, men du vil absolutt bli elsket og tatt vare mye på at hyggelig gest av viser kjærlighet og omsorg!

For eksempel, selv om du gjør en milliard dollar på en enkelt dag - på slutten av dagen – du trenger en person til å sette pris på at suksess eller støtte din ytterligere aktiviteter i livet. Og at en person er din EKTEFELLE. Min bekymring er derfor folk ikke klarer å forstå dette grunnleggende behovet av livet uten noe som deres ekteskap er ufullstendig!

Som en konklusjon notat til dette skriftlig, vil jeg gjerne dele en tragisk øyeblikk som jeg kom over en kort tid siden. Et par falt i som elsker med hver andre og fikk gift et par år siden. De elsket hverandre mye og bodde sammen for nesten ett og et halvt år. De var merket en lykkelig gift par av alle av deres venner og familie. En veldig bra dag, både av dem fikk til et argument og som også var det ikke mye av betydning på det hensikten tid. Som vanlig mannen igjen til kontoret og senere hans kone lukket alle dørene og satte seg ablaze. Till i dag er mannen ikke i stand til å innse hvorfor hun sånn. Fordi han sier var det ingen slike store problemer som kunne hun har tatt slike drastiske skrittet i hennes liv. Selv i dag hver kveld hun kommer til hans sinn og forstyrrer mye. Han er ikke i stand til å glemme henne. He'sa profesjonelt en stor person som gjør på sitt beste, og du kan ’ t be om noe mer; men personlig han står på en nullpunktet. Mine øyne var fylt når jeg hørte denne smertefulle historie, men i et anfall av øyeblikk av sinne alt kan skje!

Min hensikt å dele dette med dere alle er bare å formidle som få mer forsiktig med din gift livet og aldri la ting gå utenfor din kontroll. Hvis du finner ditt ekteskap ikke fungerer, kan du finne ut hva som mangler i forholdet og arbeider mot å gjøre det et lykkelig gift liv!

Sette en uforfalsket teamarbeid mot din gift livet. Det er ikke bare for ham, eller bare for henne å arbeide mot din giftermål; men det er for dere begge å arbeide mot ditt ekteskap!

På dette notatet ønsker jeg jeg har gjort en bestrebelse på å formidle hva jeg ville, å stoppe ekteskap Breakups! Jeg håper dere alle vil fungere mot ditt ekteskap og lagre ditt ekteskap! Aldri la din kjære man gå akkurat som det …...holde tilbake den spesielt noen fordi vi alle trenger kjærlighet og omsorg å overleve!

Roopa Sushil

No comments:

Post a Comment