Wednesday, November 7, 2012

Er du en leverandør eller en betrodd rådgiver i ekteskapet?

Vurdere endringer du gikk gjennom fra enkelt liv til gift livet eller endringer fra din første jobb i en med mer ansvar. Kanskje du har et barn, forlot arbeidsstyrken, startet en ny virksomhet, flyttet til en annen stat eller ble en besteforelder. Livet kommer til å ta mange svinger. Kan ikke forberede du selv for enhver situasjon som du kan gjøre ansiktet, men du kan forberede din partnerskap for å vokse nærmere sammen og ikke lenger fra hverandre. Det samme er sant i virksomheten; Du kan ikke forberede for alle mulig virksomhet scenario, imidlertid hvis du opererer som et team av betrodde rådgivere, din bedrift kan vokse til tross for oppturer og nedturer.


Når du tar på nye utfordringer i situasjoner du ansikt som et par, er det viktig å snakke med hverandre om hva du lærer. Du har sikkert hørt par si "vi har vokst fra hverandre" eller "vi bare ikke har samme interesser lenger." Det er ikke overraskende for at skal skje når du vurdere endringer vi går gjennom i livet. I et selskap, hvis driftsavdelingen ikke kommuniserer med salgsteamet, arbeider de mot hverandre.


I virksomhet er det en forskjell mellom en leverandørrelasjon og en betrodd rådgiver partnerskap. I en leverandørrelasjon selger leverandøren bare hva kunden sier de ønsker. I en betrodd rådgiver samarbeid, rådgiver stiller spørsmål til å bestemme den beste løsningen på problemet og bare selger om hva kunden trenger.


Du kjøpe produkter og tjenester fordi du har behov. Folk kommer sammen i relasjoner fordi de har behov også. Det er lærdom som du er ment å lære av hverandre og leksjoner du er ment å lære med hverandre.


Hvert år, distribuere store selskaper en årsrapport. De dele hva de har lært og deres resultater med folk som er interessert i å fortsette eller danner et forhold til dem. Hvis ditt ekteskap var en bedrift, hva ville din årsrapport si? Hvem ville være interessert i å lese det? Hvem er din aksjeeiere og forstår de tydelig hva firmaet gjør?


To par, ett scenario:


Beth og Tom besluttet etter deres tredje barn at hun ville forlate arbeidsstokken for å heve barna. Tom's world forble relativt konsistent med hva han hadde blitt kjent med i år, men Beths verden var helt forandret fra hva hun hadde vært vant til siste 16 år. De hver vokste i sin rolle, men de gjorde ikke vokse sammen. De diskutere ikke hva de lærer, og hva var frustrerende dem i sine respektive roller. De er antatt den andre ikke var interessert i deres verden.


Sara og John også besluttet at Sara ville bo hjemme og heve barna mens John fortsatte å jobbe. Som de ble foreldre, de lese samme bøker og gikk til noen foreldre klasser sammen. Når Sara igjen arbeidsstyrken, besluttet de å splitt og hersk betydningen som Sara ville lese bøker for foreldre og markere passasjer viktig for John å lese. John var alltid på utkikk etter forretningsbegivenheter som Sara ville være interessert i å holde hennes ferdigheter frisk hvis hun bestemte seg å gå tilbake til arbeid. Når John ville komme tilbake fra en virksomhet konferanse skulle han dele med Sara hva han har lært, og hun ville aktivt lytte. De snakket om sine fremtidige mål sammen, og hver var klart om rollen de spilte i å nå sine mål. Det var et team innsats.


Hvis du leser en stor bok, ville du fortelle dine venner om det. Du kan selv bli med en bokklubb diskusjonsgruppe å dykke dypere inn i betydningen av boken. Mens du gjør det utvider du hvem du er. Ta en interesse i det som er av interesse for din ektefelle som de utvider seg. Lese en bok partneren din leser, selv om det ikke er en ville du normalt velge. Det er ikke viktig at du deler alle samme interesser og hobbyer, det er bare viktig at du viser interesse for din ektefelle, som du kan gjøre ved å være interessert i hva som interesserer dem.


Leverandører er bare interessert i egne mål. Betrodde rådgivere er fokusert på å gjøre best de kan for gode av den andre og partnerskap. Er du en leverandør i forholdet eller en betrodd rådgiver?

1 comment:

  1. Hei alle sammen, jeg heter Safa El Sadat. Jeg er gift i 20 år med mannen min, og vi har to sønner, eldste en 16 år og yngre er 11 år. Mannen min elsket meg veldig, men det ble til et punkt da han engasjerte seg i en affære med en kvinne som er hennes kollega. Jeg har aldri forestilt meg det, men på en eller annen måte endret holdningen hans til meg og barn seg, den sene han kom fra jobb fikk meg til å tenke over saken. Selv på mitt 20-års bryllupsdag i mars holder jeg meg borte fra sex da vi lover å gjøre det på bryllupet jubileumsdag, 15 dager før bryllupsdagen, tilsto han at ja, han hadde sex med sin kollega.
    Han brakte henne i sengen min da jeg var ute på jobb, det betyr at følelsene mine var helt ubrukelige for ham, min mentale tilstand er full av kvaler, jeg tror jeg ikke kan glemme og gjenopprette smertene, denne kvinnen hadde full kontroll over henne og jeg har aldri ønsket å gjøre det med vold, hun vil vinne over meg når hun er skilt, hun sa at hun var sjalu på forholdet vårt, og hun vil ødelegge meg ved å ta mannen min. Jeg måtte diskutere det med en venn som ba meg finne en god stavebeslag, for det første trodde jeg aldri på denne cast-rettskrivningen, men jeg må prøve den før jeg kom over PROFET NOSA UGO-e-posten på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få eksen tilbake og hjelpe til med å fikse forholdet og gjøre folk glade i forholdet og noen andre historier om åndelig sykdom og mer.
    Jeg forklarte situasjonen min for ham, og han hjalp meg med å utføre noen bønner, noen urter og røtter og et lite offer som jeg gjorde, og i løpet av 7 dager kom han tilbake for å be om unnskyldning, og det var bare et mirakel for meg. Jeg er glad i dag at han hjalp meg, og jeg kan stolt si at mannen min nå er med meg igjen og at han nå er forelsket i meg som aldri før.
    Trenger du hjelp i forholdet ditt som å få tilbake mannen din, kona, kjæresten, kjæresten, vinne lotterier, urtemedisin mot sykdom, HIV, kjønnssykdommer, astma, leddgikt, feber, hjerneslag eller noen form for sykdom, åndelig problem , Jobfremmelse, seere som leser innlegget mitt som trenger hjelp til livsutfordringer, bør kontakte PROPHET NOSA UGO, og du vil være glad for at du gjorde det.

    E-post: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040

    ReplyDelete