Thursday, November 15, 2012

Vil du ha tillit tilbake i forholdet ditt?

TILLIT er hardt for å tjene, men lett å miste. Og uten tillit, relasjoner kommer fra hverandre raskt.


Tillit er troen på at en partner har din beste interesse på hjertet. Og det er umulig å ha et sunt forhold uten tillit.


Tillit er en toveis gate. Tillit innebærer å fortelle sannheten, og å være åpen til å høre hva en partner har å si. Men, noen ganger sannheten kan være vanskelig å fortelle eller høre. Når dette skjer, tillit blir skadet og må repareres.


Sammenhengene er viktige - uten tvil, en av de viktigste tingene som vi har.


På samme tid er relasjoner vanskelig, full av problemer og vanskelig å vedlikeholde. Så, å vite hvordan å gjenoppbygge tillit er en viktig ferdighet å mestre.


Hvorfor er det viktig å gjenoppbygge tillit?


For det første, er å kunne reparere tillit avgjørende for å holde et tett, sunt forhold. Og nære relasjoner gir mange fordeler.


Personer i nærheten, sunne relasjoner leve lenger og nyte bedre helse. Denne gevinsten er utvilsomt skyldes det faktum at mennesker i nære relasjoner har en innebygd emosjonelle og fysiske støtte system-noen å ta vare på dem og gi komfort i tider med nød. Ikke bare gjøre folk i nære relasjoner leve lenger, men de rapporterer å være lykkeligere og mer fornøyd med livet enn personer som har en vanskelig tid på å opprettholde et sunt forhold.


Å ha et nært forhold, gir også mange konkrete fordeler. Deler ressurser med en annen person er en flott måte å komme videre i livet. To personer som jobber sammen kan leve bedre enn hva enten person kunne gjøre på egen hånd. Når enkeltpersoner finne noen å dele livet med både mennesker komme ut fremover.


Videre motta folk i nære relasjoner også mer sosial støtte-som er, å ha noen som er oppmerksomme på deres behov og bekymringer. Og å ha sosial støtte skaper en rekke fordeler. Å vite at noen bryr seg, tillater individer å håndtere livets problemer mer effektivt. Folk som føler seg elsket og støttet ta bedre beslutninger med mindre stress og angst.


Til slutt, å ha en følgesvenn gjør livet mer behagelig. Å ha noen å dele livs små tingene, som går tur med hunden, ser på TV, er spise måltider viktig; Det gjør livet mer underholdende og hyggelig.


Alle fortalt, nære relasjoner gir enorme fordeler til folk som er i stand til å opprettholde sunne relasjoner.

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete