Tuesday, November 20, 2012

Si jeg elsker deg

Sier "Jeg elsker deg" er en form for å uttrykke en meget dyp følelse for en annen person. Noen mennesker blir ofte forvirret med å tenke dette har alltid gjøres med verbal tale. Faktisk, det virkelig ikke. Det er mange måter du kan uttrykke din følelse og derfor si "Jeg elsker deg". Det er en overflod av andre måter å gjøre nettopp dette og mange ting du kan handling, som ikke nødvendigvis innebærer tale. Din elsket en vil sette pris på disse tingene, og vet at stille du faktisk sier "Jeg elsker deg". Mange av disse måtene er relativt ganske enkle og er ofte billig, men holder sanne verdi! En enkel, men effektiv uventet sendt melding via tekstmelding ved hjelp av en mobiltelefon, vil faktisk la din elsket en vet du tenker på henne/ham, derfor gjør dem føler spesielt og eller elsket. Dette er faktisk bruker ord, men ikke verbal tale ansikt til ansikt.


Mottar en melding som dette, forteller faktisk en annen at de er faktisk tenkt på til enhver tid. En annen måte å si "Jeg elsker deg", er ved hjelp av bukett tilnærming. Har en bukett med din elsket seg favoritt blomster sendt til henne/ham, igjen uventet, bare for å la dem vite at de er i dine tanker, og at du elsker dem. Planlegge en spesiell middag på en fancy restaurant, lage den romantiske omgivelser og kose sammen uten at det måtte være i feiringen av noen annen begivenhet, bortsett fra det faktum du elsker henne/ham. Listen kan være endeløse. Små ting som, tar en dag av arbeid å passe den du kjærlighet når de er syke, tilbyr å lage middag hjemme for henne/ham, tilbyr å gjøre husarbeid, gi dem en helgedag til å bruke ekstra tid i sengen, faktisk koker dem en spesiell frokost som de kan nyte før stiger for dagen. Alle disse små tingene kan ikke høres ut som mye, men de faktisk holder sanne og egentlige betydningen av å si "Jeg elsker deg". Kysse dem farvel som de forlater for arbeid, og kysse dem Hei når de kommer hjem fra jobb, eller omvendt, hvis du er en overskriften ut døren.


I faktum, klemmer og kysser hele dagen for ingen spesiell grunn, annet enn det faktum du liker denne personen, kjapt sier elsker"jeg deg". Overraske din elsket en med litt gaver som du vet hun/han vil like, for eksempel deres favoritt parfyme eller cologne. Kanskje selv noe så enkelt som å plassere roseblader på din elsket seg pute for dem å finne på går til sengs. Og hva med å sende dem et kjærlighetsbrev. Noen mennesker faktisk finner det vanskelig å si "Jeg elsker deg" verbalt allikevel på best av ganger. Uttrykke dine følelser på papir i veien for et kjærlighetsbrev, kan faktisk eliminere denne hindringen. På samme måte med poesi.


Et dikt av dine følelser og kjærlighet til en annen er alltid en god måte å si "Jeg elsker deg". Som du kan se, er det ikke alltid om å verbalt si "Jeg elsker deg" til den du elsker i person eller hørbart. Handlinger kan ofte og snakker i store volum. Når ditt hjerte er åpent og spent dyktig gi, din elsket seg hjertet vil bli spennende dyktig åpne og mottak, og hun/han vil mest definitivt vet at du faktisk sier "Jeg elsker deg" i alle de små tingene gjøre du uten i noen tilfeller kan bruk av ord. Ikke nøl med litt lengre. Prøv noen av måtene å si "Jeg elsker deg" til å uttrykke din kjærlighet for det ettall du elske i dag. Jeg forsikrer deg, ikke vil du bli skuffet.

No comments:

Post a Comment