Thursday, November 29, 2012

Forholdet råd: Hvordan å takle når A kjære etterlater deg

Jeg er sikker på at vi har alle vært gjennom mareritt av blitt dumpet av våre kjæreste eller venninne. Til tider er det noe som vi forventet, men oftere enn ikke det kommer ikke som et stort sjokk. I denne situasjonen er det svært vanskelig å ta, og i denne artikkelen jeg gi gratis tips på å takle denne situasjonen.


Jeg har hatt en rekke kjærester, hvorav har besluttet å avslutte forholdet. Som tenåring selv om det såret min stolthet, må jeg si at det ikke egentlig bry meg. Jeg på det stadiet hadde aldri møtt noen som virkelig kan si, gjorde det for meg. Faktisk var de fleste av disse jenter/kvinner ganske irriterende. De var enten:


Også klengete og ønsket å se meg hver dag, ville ha meg å kalle dem tilsynelatende hver time, og ble opprørt når jeg ønsket å se mine venner.


En crier, hva jeg mener med det er at de vil gråte over de minste tingene, og var i utgangspunktet for emosjonell.


Hvilken sjalu. Jeg er ikke en å jukse, men denne typen jenter ville alltid være beskylder meg for å se eller fancying noen andre.


Upålitelige. Dette er jenter som jeg bare visste at var bare interessert i å spille feltet og som var i utgangspunktet bare verdt dating for litt moro.


Jeg møtte så da jeg var rundt tyve en jente som virket for godt til å være sant. Hun var ingen av de ovennevnte, og vi fikk på så godt det var skummelt.


Alle av livet mitt, jeg hadde en drøm om å leve ved kysten som jeg elsker havet. Jeg var fra en stor by, og var ikke særlig fornøyd med å bo i denne raske tempoet i livet. Jeg lengtet etter en rolig og fredelig eksistens.


Etter rundt to år for å bli med denne nye kjæreste, bestemte vi at vi ville leve sammen og at vi ville gjøre min drøm flytte. Jeg var veldig fornøyd, og vi flyttet til sørvest kysten av England til fylket i Devon.


Jeg var veldig glad i mitt nye hjem, men kjæresten min ble snart hjemlengsel. Hun savnet hennes venner, foreldre og familien kjæledyr. Vi var nå se hverandre i utgangspunktet hele dagen hver dag, hvor vi hadde bare brukt rundt fire netter i uken sammen når vi hadde bodd i byen. Vi visste ikke alle som bodde i Devon og ting begynte å bli anstrengt.


Kjæresten min var nå blitt ganske humørsyk og ofte uttalt at hun ønsket å gå tilbake. Jeg absolutt vil ikke, og håpet at hun ville snart bli å elske Devon, som jeg gjorde, og at hun ville møte nye venner. Jeg var fortsatt veldig glad for å bo sammen med henne og følte meg sikker på at det var bare tenner smerter.


En dag jeg kom tilbake på bungalow der vi bodde, etter å gjøre litt mat shopping. Jeg åpnet døren som til min overraskelse hadde blitt låst. Hennes bil var ikke der, og jeg lurte på hvor hun kan ha gått til. Som jeg kom inn i stua, til min forskrekkelse fant jeg at mange ting var ikke lenger der. Bilder jeg hadde kjøpt, dvd-spiller, stereo, og mange ornamenter hadde blitt tatt. Jeg kikket rundt resten av bungalowen og fant mange andre elementer som også mangler.


Det plutselig demret for meg at hun hadde forlatt meg, og også tatt som du har lest mye av ting. Jeg bryr seg ikke om noen av elementene, men ble sløyd at hun hadde åpenbart dumpet meg. Jeg ble satt på en stol og kunne ikke stoppe å gråte.


Jeg besluttet da å ringe henne, men halvveis gjennom nummeret jeg stoppet meg selv. Jeg satte meg ned og tenkte om hva jeg kan ha gjort feil. Jeg kunne ikke tenke på noe større, jeg hadde ikke traff henne, jeg hadde ikke bedro henne, eneste jeg kunne tenke på er at jeg ikke hadde enige om å flytte tilbake til byen med henne.


Jeg bestemte meg for ikke å ringe henne, og begynte å tenke på alle tingene jeg likte om henne, for eksempel henne humørsvingninger. Det skulle være ingen flere tårer og i stedet jeg skulle til å feire å være enkelt ved å drikke et par øl og ved å bestille en pizza. Hun hatet meg drikker øl, men nå jeg kunne.
Jeg tenkte på en positiv måte om fremtiden og var fast bestemt på å holde ut i Devon. Jeg vil møte noen andre tenkte jeg.


Det var ikke lett å tenke på denne måten, og jeg savner henne, jeg hadde tross alt datert henne i lang tid. Hun så ikke ut til å savne meg, men som hun ikke telefon meg en gang å se hvordan jeg ble. Dette gjorde meg sint og faktisk gjort meg til å tenke at jeg sannsynligvis kunne gjøre bedre. Hvordan ville hun ha reagert hvis jeg hadde gjort noe galt, hvis dette er hvordan hun skal reagere når jeg ikke har, tenkte jeg. Jeg ville ha minst trodde hun kunne ha gitt meg en ultimatem, for eksempel jeg vil forlate deg hvis du ikke flytter tilbake med meg. Problemet er hva ville jeg ha gjort så.


Som hell har det, jeg faktisk møtt min nåværende forlovede dagen etter dette alt skjedde. Vi har nå et barn sammen, og jeg kunne ikke være lykkeligere.


I konklusjonen, alltid tenke på en positiv måte, hvis du har gjort i ditt eget sinn noe galt, det er ingenting å bekymre seg om. Personen som har dumpet du er sannsynligvis ikke er verdt det uansett som hele ethos av en lated slektskap, om støtte og stikker sammen gjennom de gode og dårlige tidene. Hvis de skal gå ved første tegn på problemer er de sannsynligvis ikke personen du trodde de var.

No comments:

Post a Comment