Sunday, November 11, 2012

Signere kontrakter med bryllupet fagfolk

Når du er klar til å signere en kontrakt med et bryllup profesjonell, må du sørge for kontrakten inneholder visse elementer. Hvis alt du og en leverandør er enige om, eller diskutere ikke er i kontrakten du registrerer, er ikke leverandøren kontraktsmessig forpliktet til å gjøre det.


Når du ser over en kontrakt, kontroller at alle relevante detaljer er inkludert. Hvis du ser at ethvert element du diskutert ikke er der, må du be om at et tillegg gjøres. Ikke bare må du registrere alle tillegg, sletting, substitusjon eller annen endring, leverandøren må registrere og dato tillegg. Hvis leverandøren er villig til å ta dette trinnet, ikke gi ham/henne noen penger, inkludert et refunderbart depositum. Gå til neste leverandøren på din liste.


Som du ser over kostnadene som er angitt i kontrakten, sjekk for å se hvis det er en garanti på pris. Hvis ikke, spør om omstendigheter under hvilke prisen ville øke eller redusere. Igjen, får disse forholdene på kontrakten og har dem undertegnet av begge parter. Også, se for å se om det er noen overtid eller ekstra kostnader involvert.


Sjekk for å se hva kontrakten omfatter. Leverandøren angi en viss mengde tid er nødvendig for å sette opp, ta ned, levere varer eller plukke opp varene? Hvis så, du må sjekke med seremonien eller resepsjonen området for å sikre leverandøren vil ha tilgang til området på tiden. Hvis leverandøren ikke har denne tilgangen, må du kontrollere at har du det som er oppgitt i kontrakten. Du ønsker ikke å lide vrede av en leverandør som har tillatelse til å belaste deg en ekstra sats som er basert på ikke å ha tilgang til området når leverandøren visste om dette problemet før arrangementet.


Pass på at du finner avbestilling og tilbakebetaling politikk klart. Også se etter eventuelle utløpsdatoer som kunne ha blitt inkludert. Pass på å sjekke to ganger hvis det er noen utsettelse kostnader eller vær-relaterte problemer. Mange ganger vil du miste ditt innskudd når Mother Nature blir stygg. En leverandør bør ha disse forholdene beskrevet i kontrakten du forbereder å signere.


I konklusjonen, er det viktigste å huske når du registrerer en kontrakt å ta din tid til å lese den. Ikke vær flau for å be om mer tid hvis du nød den. Også, bare fordi du har nådd punktet hvor du går gjennom en kontrakt, betyr det ikke at du må bruke denne leverandøren. En grundig kontrakt produsert av leverandøren er et godt tegn at leverandøren er erfarne og forberedt. Hvis en leverandør mangler en formell kontrakt være svært skeptisk til å gjøre forretninger med denne leverandøren.


Pepper Montero

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete