Saturday, November 10, 2012

Jubileum ideer For alle

Er du om å feire en spesiell jubileum med det ettall du elske? Enten du har vært sammen ett år eller femti år er det viktig å feire dagen i en spesiell og minneverdig måte. Noen ganger, så mye som du ønsker å velsigne det ettall du elske på en unik måte, er det vanskelig å komme opp med stor jubileum ideer. En av de beste måtene å tenke på ideer kan være å ta en titt tilbake gjennom år med ditt forhold.


Du vil bli overrasket av hvor mange perfekt annivesary ideer du kommer opp med bare ved å huske spesielle deler om de tidligste delene av din tid sammen. For eksempel, kan du huske tilbake til den første datoen to delt? Hvis så, kan du prøve å gjenskape datoen som en måte å feire hvor langt du har kommet. Hvis du er fortsatt i samme by vil denne typen-årsjubileum idé være mye lettere å trekke av.


Husker du den første sangen to danset til eller den første filmen du så sammen? Stor jubileum ideer er noen ganger så enkelt som å leie den første filmen igjen eller sporing ned den gamle kjærlighet sangen og dans til det igjen. Du vil velsigne og trolig overraske din spesielle noen ved din planlegging og kreativitet du legger i å gjøre stor jubileum ideer skje.


Andre jubileum idédugnad kan være lett når du bare tenker om ting at du og det ettall du elske liker å gjøre sammen. Vurdere planlegging helgetur til et område som du har begge ønsket å besøke. Eller ta din spesielle noen på cruise de har alltid ønsket å gå på. Være ekstravagant og gjøre alt du har råd til å sørge for at din jubileum er spesiell. Elsker du å vandre og tilbringe tid i fjellet? Kanskje vil de beste årsdagen ideene for deg inkludere en camping tur eller leie ut en hytte i fjellene som du elsker. Se etter måter å innlemme tingene du allerede liker å gjøre sammen.


Feirer jubileer kan være en av de beste måtene å holde gnisten i live i forholdet. Når du husker hvor du har vært, og alle av det harde tiden som du har fått gjennom sammen vil det være lett å feire en rekke jubileum ideer som kommer til hodet. Og kanskje det viktigste å huske som du prøver å samle og trangt innløp ned jubileum ideer er at til slutt alle som vil saken er at du og den du elsker kommer til å tilbringe kvalitet
tid sammen.

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete