Saturday, November 3, 2012

Hvor å aksje romantikk i forholdet ditt

Hvis noen spør deg om "Hva er det best tingen om romantikk i en relasjon?", hva ville du svare? I min mening er den beste tingen om romantikk i et forhold at det deles. Mens en partner kan starte det, ender begge nyter noen romantiske innsats. Romance er en relasjon aktivitet og kan ikke fungere hvis begge partnere ikke er deltakere.


Når du bestemmer deg for at romance er slik du ønsker å gå for å forbedre ditt ekteskap eller aften arbeide mot å ha en fremragende ekteskap, kan du begynne å planlegge din romantikk på forhånd med både du og partneren din i tankene. Selv om du gir en gave til partneren din, holde inne sinn hvordan vil det påvirke deg når du presenterer det for ham eller henne. jeg ikke tuller, er noen gaver faktisk ment for både deg selv om det er presentert for bare en partner (ex. massasjeolje). Begge av må du nyte romantikk i orden for den å være effektive i ditt forhold.


Samtidig romantisk trekker ofte til sinn gaver og planlegging turer sammen, du trenger ikke å bruke penger for å være romantisk! Du kan planlegge en dag hvor du er helt til din disposisjon. Vie deg selv helt til din ektefelle en hel dag. Han eller hun kan be deg om å gjøre husarbeid, gni deres feet, gi dem en massasje, se en film du normalt ikke ville se sammen eller prøve en interesse av hans eller hennes som du ikke har prøvd. Din ektefelle kan også bestemme at du er best tatt i bruk i soverommet!


Når du skal gjøre noe ekstra spesielt, ta med din ektefelle på lokale bryllupsreise tur! Finn et lokalt hotell som har en Bryllupssuite og bestille den for en natt. Gjøre det opp til høyre, og kontroller at det er fylt med champagne, jordbær og pisket krem. Har blomster og sangen tilgjengelig til å spille på rommet ditt. For henne, har nye undertøy lagt ut på sengen. For ham, har nye undertøy lagt ut på sengen. For en ekstra spesiell vri, pakke en pose for din ektefelle, ansette en sitter om nødvendig og fortelle ham eller henne at du kommer for kvelden. Bind for øynene din ektefelle og føre ham eller henne til din Bryllupssuite.


Finne en rimelig kort butikk eller se hvis din lokale kort butikken tilbyr alle typer flere kort kjøpsrabatter. Kjøpe så mange lodd for din ektefelle kan du. Lagre kortene og sende dem til din ektefelle midlertidig. Du kan velge å sende dem hver få måneder, hver måned, hver uke, hver dag eller hver våkne time!


Ta deg tid til å lage din egen kjærlig spiselige bakevarer for din ektefelle! Gjøre hjerte formet cookies, et hjerte formet kake eller lage din egen hjerte formet sjokolade. Finne et hjerte formet bolle, pop popcorn å tjene i bollen og tilbringe hele dagen å se romantiske filmer sammen.


Uansett hvilken av dette huske ideer du vil bruke for spesielle anledninger, alltid at det ikke virkelig betyr noe når eller hvordan du gjør noe romantisk så lenge du gjøre det sammen.

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete