Wednesday, November 14, 2012

Har din mann får en påskekurv?

Jeg snakket med noen venninner og temaet påske kom opp. Jeg spurte, "Hva du putter i din manns påskekurv?"


Responsen jeg fikk var overraskende for meg. Det er morsomt hvordan våre egne tradisjoner gjøre oss anta andre er som vi er. Det syntes jeg var i mindretall når det kom til påske kurver for voksne.


Nå, tydeligvis det er ingen rett eller galt i påsken Bunny Land, men jeg vil dele med deg noen ideer i tilfellet du ville like å overraske din mann i år med en kurv av godbiter.


Her er noen av Easter bunnys favoritt ting å behandle ektemenn med.


1. Fotball eller baseball kort. Dette er en av min manns interesser, men mest fordi han liker å dele dem med vår sønn. Men tror jeg han nyter det like mye som vår sønn gjør. Han liker å få alle typer sport samlekort og filer dem bort for å se på senere. Han håper å sende dem ned til vår sønn når han blir en familie av sine egne.


2. En gavekort til hans favoritt restaurant (ikke din favoritt restaurant). Hvis han elsker kommer til støyende, fet sted med fotball spill på TV, deretter få ham en date å gå dit. Det er et bedre valg enn sushi sted som som han ikke kan stå.


3. Det er sesongen for baseball! Få ham noen billetter til å se en profesjonell spillet, eller sesong billetter til college baseball spill. Bare tenk på hans favorittlag, og gå derfra.


4. Sommeren morsomme ideer. Er hans rulleskøyter banke opp? Hans basketball, som har sett bedre dager? Har han behov for en ny kjører pakke for å beholde sin nøkler og lommebok i? Easter Bunny kunne få ham en gavekort til hans favoritt sports-butikken.


5. Tid å bryte ut grillen. Hvis mannen din elsker å grille så mye som min gjør, kunne deretter påskeharen bringe ham grill verktøy, kjøtt krydder, en ny kurv eller selv en kul mandig forkle.


Påske morgen, etter at barna har funnet sine kurver. (Easter Bunny skjuler vår, gjør han skjule din?), ser på Hubby og si "Du ikke ser din ennå." Se barnas spenning som de kjører med mannen din å finne hans godbiter. Og se overraskelse på ansiktet hans når han ser hva du har gjort for ham. Han vil elske deg for det.

No comments:

Post a Comment