Friday, December 21, 2012

Alene, hvem er du?

Forholdet begynner vanligvis når både mennesker er i "Alene scenen," selv om jeg er klar over at ofte saker begynner når en eller begge partnere er involvert med noen andre. Det er min påstand at relasjoner har en større sjanse for å lykkes når begge parter har brukt litt tid alene og usammenhengende med en elsker.


Hva gjør en person med denne tid alene? Hvis du er interessert i å opprette relasjonen du fortjener, må så du bli den beste personen du kan være. Hver påfølgende forholdet vi engasjere seg i gir oss leksjoner og informasjonen vi trenger for å reflektere over. Hvis vi er tiltrekke "feil" folk inn i våre liv, så er kanskje det fordi vi ikke er personen vi må være for å opprette en relasjon med person av våre drømmer.


Dette også betyr at hver "galt" person vi tiltrekker oss inn i våre liv er akkurat den rette personen som vi trenger å lære oss leksjonen vi må få til å flytte nærmere personen vi virkelig ønsker. Det er derfor jeg aldri se tilbake på alle relasjoner jeg har hatt med beklagelse. Kanskje har ikke i øyeblikket, men over tid, jeg lært å forstå at jeg lærte verdifull lærdom i hver av mine tidligere forhold, og jeg vokste, som deretter hjalp meg til å bli en bedre person.


Når vi befinner oss i mellom relasjoner, er det ikke en gang lengselsfullt ønske for den neste partneren å ankomme. Det er ikke tiden for å gå ut "prowling" for neste person å gjøre du har fullført. Tiden mellom relasjoner er en svært viktig helbredende tid. Det er en tid til å se tilbake på siste forholdet til å oppdage hva den personen var der for å lære deg om livet, kjærlighet og deg selv. Det er en tid av introspeksjon for å avgjøre hvem som skal være i et forhold. Jeg snakker ikke om å spille roller, men jeg snakker om en ekte transformasjon av deg selv til personen som fortjener forholdet du søker.


Ingen drømmer hele livet om å møte en middelmådig partner-noen som tenker på dem noen ganger, som elsker dem litt og tar seg av noen av deres behov. Ingen ser ut til å bli involvert i relasjoner med folk som lyve, jukse og mangel på respekt dem. Ingen ber om verbale eller fysiske overgrep i et forhold. Så hvordan kan vi bryte en vane til å velge den samme typen person om og om igjen? Jeg tror nøkkelen er å se på hver relasjon som perfekte forholdet du trengte på det tidspunktet, og så gå om forsøker å finne ut hva det var om personen som gjorde ham eller henne perfekt for deg i denne perioden i livet ditt.


Når du regne ut, vil du ha lært en verdifull lekse. Hvis du tar den leksjonen og putte den å bruke i livet ditt, så du har en halvdelen av ligningen.


Den andre halvparten er om forbereder deg til å være typen person som vil tiltrekke seg forholdet mellom drømmene dine. Hvis du søker en person til å være lojale og til å stå ved du uansett hva, så spør deg selv vanskelige spørsmålet om hvorvidt du har de samme egenskaper og karakteristika du søker. Hvis det er noe i din karakter som har fått deg til å være illojale, så gjør noen introspeksjon hvis du vil vite hva du trenger for å helbrede for å bli personen du virkelig ønsker å være.


Relasjoner bare fungere som et speil, viser oss disse ting om oss selv vi ikke ønsker å se. Når vi velkommen informasjonen og søke å lære av det, vil gjør så flytte oss nærmere i retning av å bli som vi ønsker å være.


Det hjelper også under denne alene tid å få en oversikt over egenskaper, kvaliteter og egenskaper vi ønsker i vår "perfekt kompis." Det er langt mer sannsynlig at vi vil tiltrekke seg den vi vil når vi blir krystallklare om hva vi er ute etter. Min liste inkludert å ha noen til å elske meg for hvem jeg er, ikke på tross av hvem jeg er. Jeg ønsket en partner med lojalitet, integritet, ærlighet, gode utseende, intelligens, en følelse av humor, romantikk og tilgjengelighet (ikke involvert med noen andre). Jeg ønsket en mann som var sterk, men milde, avgjørende men følsom og trygg uten å bli innbilsk. Jeg ønsket noen som jeg delte felles interesser og noen som ikke føler behov for å kontrollere meg eller konkurrere med meg. Gjett hva? Etter at jeg var klar over hva jeg var ute etter, gikk den "perfekte" personen for meg inn i mitt liv.


En annen ting jeg finner svært nyttig under "Langs scenen" er å huske at du er perfekt akkurat slik du er. Du er helt komplett uten en betydelig person å dele ditt liv. Så ofte, i langs scenen fokuserer vi på våre mangel, i stedet for vår overflod. Vi ser på det eneste vi ikke har, en romanse, og kaste bort tid som vi har vært gitt følelsen beklager for oss selv i stedet for å sette gave av tid til å bruke for betterment av menneskeheten i vår egen unike måte.


I konklusjonen tillate jeg si, først deg selv alene tid. Ikke være i en slik hastverk å hoppe inn i neste forholdet før behandling av det vare ettall. Ta tid til å analysere leksjonen i din siste Relationship (r). Bruk alene tid for å søke introspectively for å vurdere hvorvidt du er personen du må være å tillate personen du ønsker å komme inn i livet ditt. Og til slutt, fokuserer ikke på din mangel på forhold, men på hva du kan gjøre for å hjelpe andre i løpet av denne tiden.


Brukt klokt, kan alene tid virkelig gjøre en utrolig forskjell i måten du oppleve ditt neste forhold. Ikke korte endre deg selv. Maksimere og utnytte tiden du har fått mellom relasjoner. Det er virkelig en gave.

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete