Friday, December 14, 2012

Brystforstørrelse, føler en liten Perkier?

I dagens samfunn er det er ofte vanskelig å fortelle hva falske og hva som ikke. Enhver kvinne om de er 17 eller 67 kan ha hatt brystforstørrelse operasjon og så godt som kirurgene får nå-en-dager du bare ikke kan se forskjell. Noen måte jeg skal fortelle deg litt om prosessen og utvinning på dette vanlig nå bilde forsterke prosedyre.


Brystene for aldre har vært et tegn på femininitet og seksualitet. Morsomme er at det virker som en "den andre siden er grønnere" slags fenomener. kvinner uten store bryster vil større mer sensuell kurver og kvinner med store bryster ofte føler selv bevisst om dem eller er irritert fordi de kommer i veien, eller oppleve tilbake smerte eller nakke smerter forårsaket av ekstra stress for å måtte holde ekstra vekt i front. Så hva skal vi gjøre? Vel vi sikkert ikke bare akseptere slik Gud gjort oss gjør vi? Nei, vi enten legge mer av hva vi vil, eller kuttet av hva vi ikke liker. Problemet med denne holdningen er at det glemmer at kirurgi er kirurgi og det er risiko.


Risikoen for eventuelle kirurgi er blødning, infeksjon og dårlig reaksjoner på anestesi. Til syvende og sist øker du din risiko for død helst du gå under kniven. Så må du bestemme om det er verdt å dø for å se bra ut, og hvor stor risikoen du er villig til å ta. Når du kommer forbi denne mentale hinder, så du kan konsentrere seg om bestemte prosedyrene som er involvert i bryst utvidelse.


Brystforstørrelse operasjon i utgangspunktet innebærer tre trinn. Først må du bestemme størrelsen du vil bruke. Det er mange forskjellige programvarepakker som kosmetiske kirurger har som kan gi deg en idé om hva en viss størrelse protesen vil se ut på deg. Det andre trinnet er så gjør plass under huden din som vil til slutt være sted implantatet. Dette innebærer å kutte på og nøye å plassere en ekspansjon implantatet i under eksisterende brystet. Dette er en contraption som har en port gjennom med kirurg vil injisere saline hver flere dager inntil huden er strukket nok til å introdusere tidligere valgte implantatet. Tiden er variabel for denne prosessen avhengig av endring i størrelsen på opprinnelige versus ønsket størrelse, men kan ofte ta flere uker med hyppige kontor besøk å få implantatet injisert. Denne prosessen er ofte smertefulle, særlig på slutten som huden er strukket strammere enn en tromme over ekspansjon implantatet.


Når bryst hud og underliggende vev har blitt strukket tilstrekkelig er det på tide å introdusere implantatet. Implantater kan enten være silikon eller sterilt saltvann. Hver har forskjellig utseende og struktur egenskaper som holdbarhet rangeringer. Det var et problem med silikon implantater en tid siden som det ble påstått at brutt silikon implantater var forårsaker økt risiko for rheumatologic sykdom. Dette har siden blitt tilbakevist, men ikke før flere store tilfeller gikk gjennom domstolene tildeling "ofre" med millioner av dollar. Når implantater er på plass de er sydd i under fascia å holde dem på plass. Deretter vil en god kirurg tilbringe litt tid å sørge for at alt er symmetrisk og bretter under hvert bryst er i riktig posisjon. Og tada, bryst utvidelse er oppnådd!

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete