Wednesday, December 5, 2012

Hva er poenget? Forståelse kvinne snakker

Kvinner og menn kommunisere annerledes med kvinner blir mer verbale og vokale og menn ikke så mye. Kvinner er også mye mer emosjonell og mange "hevde" snakke et helt annet språk helt. Og noen (OK, mest) ville insistere på at de kode hva de mener, eller prøver å si bak lettsindig ord og uttrykk.


Men, hvis du har en av disse forførende skapninger i livet, det er opp til deg å finne henne ut og finne ut hva hun egentlig betyr, spesielt hvis du vil beholde stykket.


Beklager situasjoner: bare fordi hun beklager betyr ikke at hun mener hun var galt (faktisk hun sannsynligvis ikke tror hun var). Alt det egentlig betyr er at hun er i gang avstemmingen, og minst hun forventer du å gjøre er å innrømme din feil og beklage for.


Tungtveiende spørsmål: De fleste kvinner vil og må være bekreftet og vil vite at de er fortsatt attraktiv for sin mann. Så, når hun spør hvis hun ser fett, hun er bare fiske for komplimenter og ønsker å vite du synes om henne like vakker. Kontroller at svaret er ærlig, men fremhever hennes attraktivitet og hennes appell (faktisk, hvis du ikke liker hvordan hun ser ut, kan du si, du ser nydelig i det, men jeg pleier å foretrekker du i en kjole, eller bukser, eller i denne rød drakt, etc)


Hennes stå opp og gå: hun kan starte antydet at hun er lei eller har mye å gjøre i morgen. Hun kan også foreslå at du bo bak, og har en god tid. Dude, som er stikkordet du bli klar til å gå.


Tuller rundt: Hun kan være komplimenter du sans for humor og din disposisjon med nieser og nevøer, men i virkeligheten hun ønsker å vite dine tanker om barn, å ha noen av dine egne, og hvor snart. Selv om du ikke forutser har barn i umiddelbar fremtid, holde i tankene som damer liker å se fremover, godt i gang, så, hvis du ikke er i motsetning til ideen om (selv om det er nedover veien) gir henne svaret hun er fiske etter, eller komme opp med en like indirekte respons av dine egne.


Fine og søke: Hun gir hver indikasjon at det kan være noe galt, men når du spør hun forsikrer deg det er "ingenting". Vel folkens, du bare kan være forbannet hvis du gjør og forbannet hvis du ikke. Hvis du tar det til pålydende, at alt er status quo, hun vil fortsette å være irritert, men hvis gjøre jobben din og identifisere problemet, du bare kan være i for en kamp. Men, husk at hun venter på deg å finne ut og å få sjansen til å få den av brystet hennes.

1 comment:

  1. Hei, jeg heter Camilla Mary, jeg er fra Oslo, men jeg bor i Waterton Lakes National Park Canada med min mann. Ordene kan ikke forklare hvor opphisset jeg er for restaureringen av mitt ødelagte ekteskap, og nå er mannen min helt tilbake etter å ha forlatt meg og barna våre til en annen kvinne. Vi har vært gift i siven år, og i løpet av ekteskapet har vi hatt en rekke kamper som fortsatte til slutt, forlot han med barna våre og flyttet til Melbourne for å være sammen med en annen kvinne. Blokkert alle former for kontakt, noe som gjør kommunikasjonen ugyldig. Jeg følte at livet mitt var over, og mine barn trodde de aldri ville se faren sin igjen. Jeg prøvde å være sterk bare for mine barn, men jeg kunne ikke kontrollere smerter som plaget mitt hjerte, jeg ble fortært av tristhet og smerte fordi jeg virkelig elsket ham. Hver dag og natt tenker jeg på ham, og jeg vil alltid like ham å komme tilbake med meg, jeg ble bokstavelig talt gå gal og trengte en guddommelig inngrep, så jeg fortalte hvert av mine problemer til en venn av meg som en gang hadde lignende utfordringer. Hun henviste meg til en veldig kraftig mann som heter DoctorIgbinovia. Hun sa at han var den eneste grunnen til den glede hun hadde på denne dagen. Drigbinovia kan bidra til å reparere ødelagte relasjoner hun sa det var jeg måtte sette ham på prøve. Jeg kontaktet ham på hans Email adders doctorigbinovia93@gmail.com og han ga meg instruksjoner om hva jeg skal gjøre og det gjorde jeg da gjorde han en kjærlighetsspell for meg. Til min største overraskelse, etter tre uker, ringte mannen min og fortalte meg at han savnet oss så mye som barna, jeg var så overrasket, mitt hjerte var fylt av glede og spenning, og jeg begynte å skygge tårene mine. Han unnskyldte seg for sin feil og unnskyldte seg for smerten han forårsaket for meg og barna. Slik kom han tilbake til oss med stor kjærlighet og glede, og fra den dagen var ekteskapet nå sterkere enn før. Takket være Drigbinovia er han veldig kraftig, så jeg bestemte meg for å dele historien min for de kvinners og menns skyld hvem opplevde hva som skjedde. Jeg vil at du skal vite at det er en løsning. Drigbinovia er løsningen, en sann og kraftig spellcaster som ba om å leve lenge for å hjelpe kvinner og barn i sin tid med smerte. Og det har også staver for helbredelse av kreft, kreft osv. GOD LUK,

    ReplyDelete