Monday, December 31, 2012

Hvordan til å besøke en ny Mom og ha henne elsker deg etterpå

Kommer til å besøke en ny mor og hennes lille baby? Som en mor som har vært der 4 ganger, har jeg hatt stor og ikke-så-store opplevelser når venner kom på besøk postpartum. Gjøre ditt besøk en velsignelse i stedet for et slit med disse tipsene.


1) Ringe på forhånd og spørre hva du kan bringe henne å spise


En ny mor, er spesielt hvis hun er amming, sulten! Ikke spør om hun vil du ta henne noe. De fleste nye mødre i vår kultur er usannsynlig å be om hjelp. Fortell henne at du har med sin lunsj og foretrekker hun italiensk eller kinesisk? Og sørg for at, hvis du forbereder noe, at det ikke lastet med tomme karbohydrater. Nye mødre har nok problemer med å gå på do i disse postpartum dager! Hun trenger god ernæring, ikke useriøs.


2) Når du ankommer, ikke lukt som en bukett på overdrive


Nyfødte babyer har sensitiv hud. Noen av dem bryte ut når de blir holdt av noen med en masse syntetisk parfyme. Når du gå besøke en ny baby, ikke lukt som du har blitt angrepet av Chanel no 5. Hoppe over parfyme. Du er ikke på en dato, ok?


3) Vask hendene


Nye mødre er spesielt om sine babyer, og verken hun eller hennes nyfødte trenger din bakterier. Vask hendene først, og deretter be hvis du kan holde nyfødt. Og for godhet skyld, la nysing, snørret nosed barn hjemme!


4) Ikke hog babyen


Den nye moren jobb er å hvile og bånd med hennes baby. Ikke ta barnet og prøve å lystig henne ut av hennes rop når hun åpenbart ønsker hennes Momma tilbake. Hold den nye babyen kort, kanskje mens mor bruker badet eller cuddles hennes pjokk, og deretter gi baby tilbake. Nå.


5) Gjøre noe nyttig


Spør mor hvis du kan se hennes eldre barn for en halv time så hun kan lur med barnet. Spør om du kan laste oppvaskmaskinen, eller kaste en Last på Klesvask. Insistere. Ikke si "Er det alt jeg kanne gjøre?". Si "Hva kan jeg gjøre?" I det minste, bringe papir plater og engangs bestikk. Hun kan ha glemt å kjøpe det, men det sikkert gjør de postpartum dager litt enklere.


6) Holde ditt besøk kort


Mor er sliten, rehabilitering fra fødsel, og fremfor alt må hvile, og lære om sin nye baby. Telle på fingre og tær, kurrer, gråt, tar amming og endre bleier hele dagen! En ny mor trenger ikke å spille vertinne. Ikke holde mer enn ca 15 minutter med mindre du er hennes beste venn eller nær slektning, og selv da, holde det veldig kort.


Hvis du huske disse tipsene, den nye mor vil virkelig setter pris på deg, og hun vil returnere favør neste gang du har en baby!

2 comments:

  1. Hei, jeg heter Camilla Mary, jeg er fra Oslo, men jeg bor i Waterton Lakes National Park Canada med min mann. Ordene kan ikke forklare hvor opphisset jeg er for restaureringen av mitt ødelagte ekteskap, og nå er mannen min helt tilbake etter å ha forlatt meg og barna våre til en annen kvinne. Vi har vært gift i siven år, og i løpet av ekteskapet har vi hatt en rekke kamper som fortsatte til slutt, forlot han med barna våre og flyttet til Melbourne for å være sammen med en annen kvinne. Blokkert alle former for kontakt, noe som gjør kommunikasjonen ugyldig. Jeg følte at livet mitt var over, og mine barn trodde de aldri ville se faren sin igjen. Jeg prøvde å være sterk bare for mine barn, men jeg kunne ikke kontrollere smerter som plaget mitt hjerte, jeg ble fortært av tristhet og smerte fordi jeg virkelig elsket ham. Hver dag og natt tenker jeg på ham, og jeg vil alltid like ham å komme tilbake med meg, jeg ble bokstavelig talt gå gal og trengte en guddommelig inngrep, så jeg fortalte hvert av mine problemer til en venn av meg som en gang hadde lignende utfordringer. Hun henviste meg til en veldig kraftig mann som heter DoctorIgbinovia. Hun sa at han var den eneste grunnen til den glede hun hadde på denne dagen. Drigbinovia kan bidra til å reparere ødelagte relasjoner hun sa det var jeg måtte sette ham på prøve. Jeg kontaktet ham på hans Email adders doctorigbinovia93@gmail.com og han ga meg instruksjoner om hva jeg skal gjøre og det gjorde jeg da gjorde han en kjærlighetsspell for meg. Til min største overraskelse, etter tre uker, ringte mannen min og fortalte meg at han savnet oss så mye som barna, jeg var så overrasket, mitt hjerte var fylt av glede og spenning, og jeg begynte å skygge tårene mine. Han unnskyldte seg for sin feil og unnskyldte seg for smerten han forårsaket for meg og barna. Slik kom han tilbake til oss med stor kjærlighet og glede, og fra den dagen var ekteskapet nå sterkere enn før. Takket være Drigbinovia er han veldig kraftig, så jeg bestemte meg for å dele historien min for de kvinners og menns skyld hvem opplevde hva som skjedde. Jeg vil at du skal vite at det er en løsning. Drigbinovia er løsningen, en sann og kraftig spellcaster som ba om å leve lenge for å hjelpe kvinner og barn i sin tid med smerte. Og det har også staver for helbredelse av kreft, kreft osv. GOD LUK,

    ReplyDelete
  2. Min mann og jeg har vært gift i omtrent syv år nå. Vi var lykkelig gift med to barn, for den siste måneden begynte jeg nå å merke litt merkelig oppførsel fra ham og noen uker senere fant jeg ut at mannen min ser noen. Han begynte å komme sent hjem fra jobb, han bryr meg nesten ikke om meg eller barna lenger. Noen ganger drar han ut og kommer ikke en gang hjem igjen i cirka 2-3 dager. Jeg gjorde alt jeg kunne for å rette opp dette problemet, men alt var forgjeves, jeg ble veldig bekymret og trengte hjelp Da jeg surfe på Internett en dag kom jeg over en webside som antydet at Dr. Igbinovia kan hjelpe med å løse ekteskapelige problemer, gjenopprette ødelagte forhold og så videre, så jeg følte at jeg skulle prøve ham, så jeg tok kontakt med ham, og han gjorde en trylleformel for meg bare to dager min mann kom til meg og ba om unnskyldning for de gale han gjorde og lover å aldri gjøre det igjen siden da alt har gjort kom tilbake til det normale. Jeg og familien bor lykkelig sammen igjen .. Takk til Dr. Igbinovia. Hvis du trenger en stavebeslag som kan kaste en spell som virkelig fungerer, foreslår jeg at du kontakter ham. Han vil ikke skuffe deg. Dette er e-posten hans: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp / viber +2348144480786 ta ting for gitt og det vil bli tatt fra deg

    ReplyDelete