Sunday, December 16, 2012

Menn: Dato deres hustruer!

Jeg har vært gift lenge nok til å lære et par ting. Noen av timene jeg har lært har kommet fra å gjøre ting riktig, men det store flertallet av timene jeg har lært fra ekteskap har kommet fra områder som jeg har fullstendig sviktet i. Jeg deler mine feil med menn i håp om at de ikke vil ha å gjøre de samme feilene for seg selv. Kanskje var en av de største feilene som jeg gjorde i løpet av de første årene av ekteskapet mitt at jeg ikke ta min kone på en enkelt dato. Jeg er seriøs. Det var mange år etter at vi hadde vært gift før jeg tenkte å ta min kone på en dato.


Så, menn, mitt råd til deg er enkel: dato deres hustruer! Kanskje du er bedre enn meg, og du har aldri sluttet å ta din kone på datoer som du brukte til før du fikk gift. Gratulerer! Jeg skulle ønske noen hadde lært meg å gjøre samme. Jeg ønsker noen hadde vært rundt for å fortelle meg at gifte seg med din kone ikke betyr at du helt har vunnet henne, og at du aldri må gjøre noe for å vinne hennes kjærlighet igjen. Eller jeg ønsker at noen hadde fortalt meg at punktet av hele greia var aldri å vinne hennes hjerte ved å gifte seg med henne og deretter aldri vinne hennes hjerte igjen. Oh tar hvor nyttig det ville ha vært å vite at å vinne og beholde hjertet av din kone tid, krefter og noen spesielle datoer her og der. Min første årene av ekteskapet ville ha vært enklere og bedre hadde jeg visst disse enkle ting.


Jeg tror min kone nesten hadde hjerteinfarkt på dagen som jeg ba henne om å gå på date med meg at fredag kveld, og jeg antar at jeg ikke burde ha vært så overrasket overraske henne. Et kort øyeblikk så hun på meg som hun var ute på en fremmed. Det hadde virkelig tatt henne på sengen at jeg hadde tenkt å dato henne og deretter planlagt det i forveien. En av hennes favoritt band spilte i en by i nærheten, og jeg kjøpte oss billetter, fikk en barnevakt, og inviterte henne på en middag og konsert dato. Jeg kan ikke fortelle deg hvor mye min kone elsket å være elsket av meg på den måten. Hele natten glødet hun som en kvinne som kjente dypt at hun var å bli elsket.


Siden den første date har jeg gjort en forpliktelse til å ta min kone på minst to datoer per måned. Noen ganger jeg planlegger ekstravagante datoer og vi kle og gå ut dans og en fancy middag. Andre ganger vi hodet til vår favoritt bokhandel, rekkefølgen kaffe og se på magasiner og bøker sammen. Noen av mine favoritt datoer er enkle de, de der vi vet at ingenting saker så mye som bare å være sammen.


Så menn, om du har vært gift i tre måneder, eller i trettitre år, gjør det en vane å invitere din kone ut på datoer. Hun vil bli så glad du gjorde, og så vil du.

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete