Monday, December 3, 2012

Hvordan komme Over din Ex

Hvis en person har en opplevelse som er fysisk, mentalt eller følelsesmessig traumatisk, sinnet avtaler med situasjonen i en av flere ulike måter. Noen mennesker misbruk alkohol, mat, narkotika eller andre rusmidler til nummen følelse de har inne. Andre sørge for en kort tidsperiode, gjenopprette deres tro, balanse og sunn fornuft, og liksom mirakuløst gå videre. Men resten av oss igjen, vanligvis de som er svært analytiske og logiske, har problemer med behandling dypt urovekkende situasjoner. Så, vi spille smertefull situasjon igjen og igjen i vårt sinn, søker etter svar. Men problemet er at svaret ikke blir funnet i den rasjonelle sinnet, fordi problemet på en emosjonell ren. Derfor har løsningen som kommer fra hjertet, som må bli helbredet og gjenopprettet.


Her er steg for steg prosessen jeg har tilpasset for å avslutte obsessive tenke en Ex:


Trinn 1:


Ikke ta noe din Ex noen gang sagt eller gjorde personlig, fordi ingenting din Ex noen gang sagt eller gjorde var om deg. Selv om din Ex klandrer du rett og slett for alt som gikk galt i forholdet, innse sin uttalelse bare kommer fra hvem de er, som har absolutt ingenting å gjøre med personen du er.


Trinn 2:


Men er ikke ta din Ex personlig en to sidede mynt. Hvis i varmen av et argument du reagere og fortelle din Ex hva en idiot de er, og hvordan alt er deres skyld, så det har ingenting å gjøre med dem. Dine uttalelser gjenspeiler bare typen person du er, som er en person som liker å skylde og dommer. Dette har ingenting å gjøre med ex din. Derfor, bevisst gjøre en innsats for å være personen du er, uansett hvor din Ex oppfører seg. Lag en liste over alle kvalitetene du beundre i andre, for eksempel: vennlighet, tillit, medfølelse og respekt. Sjansene er du allerede har kvaliteter i deg selv. Vær svært forsiktig med å gjøre uttalelser som ikke gjenspeiler hvem du er, selv når du kan være fristet til å gi inn i såret og sinne du føler.


Trinn 3


Slipp din straffedommer og meninger ved å bli venner med døden. Så sykelig som dette høres, innser at i 100 år, du og din Ex vil trolig være død, og ingenting du noensinne har kjempet om vil bli husket. Hvis din Ex har obsessive behovet for å være rett og krangle med deg om alt, gi etter for deres innfall og si, "du er helt rett." Ikke bare vil dette forsterke ditt forhold til døden, og spare en enorm mengde personlig makt, din Ex vil finne det umulig å krangle med deg fordi du gir ikke-verbal-meldingen som det egentlig rolle ingen. Som en sa min favoritt forfattere Wayne Dyer gang: "Har du noen gang bemerket hvor vanskelig det er å argumentere med noen som ikke er besatt med å være rett?"


Trinn 4:


Hvis såret og sinne er overveldende, distansere deg fra din Ex helt. Og uansett hva, få på knærne, og be for din Ex hver morgen. Be om at din Ex vil bli innvilget alle helse, rikdom og lykke du ønsker for deg selv. Selv om du er ikke en religiøs person, eller du ikke tror på Gud, er selve handlingen frigjørende.


I tolv trinn programmer, for eksempel Anonyme Alkoholikere, lært de å be for folk de har en dyp harme mot. Først, vil du ikke at et ord av bønn. Men hvis du sier bønn konsekvent i to uker, vil du komme til oppriktig mener det, og finner ut at det er en del av dere som realiserer din Ex er bare et menneske, med sin egen feil, svakheter og korte comings. Hvis du går dypere, vil du innse din Ex kan også være en veldig vondt og redd person-selv om de utad synes svært fiendtlig, aggressiv og manipulerende. Selvfølgelig, uansett hva som skjedde med din Ex i sin barndom eller i deres daglige liv-gir det ikke dem en grunn til å mishandle du. Men ved å være klar over det faktum at din Ex har et bestemt sett med problemer å håndtere på sin egen tid, vil det hjelpe deg erstatte såret og sinne du føler med medfølelse og forståelse.


Trinn 5:


Eie din personlige makt. Fordi når du er hvem du er, uansett situasjonen eller omstendigheter som kommer din vei, deretter forvandler dette du i en svært kraftig person. Dette er trinnet som baffles absolutt din Ex, fordi av deg å være hvem du er, og ikke la dem få deg-det sender din Ex ikke-verbal budskapet om at du er hvem du er, og de er hvem de er. Men aller viktigst, det forteller din Ex at du ikke kommer til å ta noen av sine crap! Når du svarer på din Ex fiendtlighet med vennlighet, og din Ex skylden med medfølelse, frustrerer det dem til ingen ende, fordi din Ex ikke kan få deg til å spille sitt spill.


Trinn 6:


Kommer til å forstå at du gjør alt dette arbeidet for ingen annen grunn enn for å realisere hvem du er, kan du gjenopprette din følelse av balanse, og gjenvinne din personlige makt. Hvis du gjør alt dette arbeidet for å manipulere din Ex, og gjøre dem ønsker du tilbake, forstand din Ex ubevisst dine intensjoner, fordi på et tidspunkt eller en annen, vil du skli og la dine intensjoner bli kjent uten å vite det. Når dette skjer, du vil gi alle din makt tilbake til din Ex, og vil måtte starte helt på nytt med trinn 1.


Trinn 6 er ofte vanskelig, fordi hvis du mestrer hvert trinn opp til dette punktet, din Ex kan godt vil avstemme. I det minste, vil din Ex begynne å svare på vennlighet du sender seg på en positiv måte. Men uansett hvis du ønsker å komme tilbake sammen med din Ex, være venner, eller bare får over obsessive tenkning-Husk din eneste formålet er å realisere hvem du er, gjenoppretter din følelse av balanse og gjenvinne din personlige makt. Hvis du gjør alt dette arbeidet bare for å manipulere din Ex til å svare slik du ønsker dem til, kan det fungere for en svært kort periode. Men jeg garantere din Ex vil plukke opp på det faktum at dine intensjoner er ikke ekte, og du vil miste din personlige makt. Ikke bare det, men når du blir oppriktig hvem du er, du tiltrekke seg den rette typen folk til livet ditt. Og kanskje din Ex er ikke personen du er ment å være med! Og den eneste måten du vil vite om du er ment å være med din Ex, eller noen andre er hvis du er genuint hvem du er.


Trinn 7:


Tilgi din Ex, uansett hva de gjorde eller ikke gjorde. Dessverre, kan det ikke være nok på dette punktet å si, "Jeg tilgi min ex." Og la det bli med. Tilgivelse har lite å gjøre med ord, og mer å gjøre med handlingen. Før du fortsetter med dette trinnet anbefaler jeg lese opp på temaet tilgivelse, og lese heltemodige historier om kraften til tilgivelse. Jeg leste en gang en historie om en kvinne hvis datter var brutalt voldtatt og myrdet av en mann som ble til slutt fanget og sendt i fengsel. Som noen kan tenke seg, tilbrakte kvinnen år av sitt liv i raseri og besettelse over hva denne mannen hadde gjort til datteren. Jeg er sikker på at det er ingen ord for å uttrykke hvor mye smerte denne kvinnen var følelsen. Men hun liksom snublet på en bok med tittelen, kurs i mirakler, og begynte å lese om hva kraften til tilgivelse kunne gjøre for henne. Hun begynte å be for mannen, og til slutt sendte ham et brev, la ham vet at hun hadde tilgitt ham for handlinger mot hennes datter, selv om hun ikke godta hans oppførsel. For å gjøre en lang historie kort, mannen skrev kvinnen tilbake og ba om unnskyldning overstrømmende. Kvinnen følte seg tvunget til å se denne unge mannen i fengsel, og hun holdt ham som han ropte under sitt første besøk. Å gjøre en lang historie kort, de ble venner, og hun ble hans fremste talsmann i forsøk på å befri ham fra fengselet.


Det er ikke mange mennesker som går på planeten som modig som denne kvinnen, men det er et ekstremt eksempel på hva som er mulig innenfor hver enkelt av oss. Jeg tenkte på denne kvinnen før jeg nådd ut til eksen min med tilgivelse i mitt hjerte. Jeg sendte en gave til min Ex og kvinnen eksen min forlot meg for, som syntes å bleke i forhold til denne kvinnens historie. Selvfølgelig, tok det meg litt over et år å nå det punktet, og mye av sjelen søker. Til denne dag, elsker jeg min Ex med hele mitt hjerte på en platonisk nivå. Vi lever i to helt forskjellige byer, men fortsatt kaller og sende hverandre e-post til tider som gode venner.


Jeg er også i et sunt forhold med noen jeg er dypt forelsket. Neste uke vil være våre to års jubileum. Jeg tror ikke jeg ville være så glad og så dypt forelsket i denne nye personen som jeg er nå, ikke hadde jeg la gå av sinne, bitterhet og harme jeg en gang følte mot min Ex, som er en annen grunn til at tilgivelse er så viktig.


Mange mennesker tror å slå av dine følelser for en person du en gang var i et romantisk forhold med, eller selv hate dem er en måte å vise at de er "over" personen. Men jeg tror motsatt er sant. Når du er helt "over" en person, du virkelig ønske dem ingenting, men beste- og du er helt løsrevet følelsesmessig fra hvordan de fungere eller reagere. Et annet punkt å vurdere er det faktum at kjærlighet er ikke ekte, med mindre du elsket din Ex for personen de er, ikke personen du ønsket dem å være. Og bare fordi det romantiske forholdet fungerte ikke ut, betyr ikke at din Ex er ikke en elskelig person.

2 comments:

  1. Hei, jeg heter Camilla Mary, jeg er fra Oslo, men jeg bor i Waterton Lakes National Park Canada med min mann. Ordene kan ikke forklare hvor opphisset jeg er for restaureringen av mitt ødelagte ekteskap, og nå er mannen min helt tilbake etter å ha forlatt meg og barna våre til en annen kvinne. Vi har vært gift i siven år, og i løpet av ekteskapet har vi hatt en rekke kamper som fortsatte til slutt, forlot han med barna våre og flyttet til Melbourne for å være sammen med en annen kvinne. Blokkert alle former for kontakt, noe som gjør kommunikasjonen ugyldig. Jeg følte at livet mitt var over, og mine barn trodde de aldri ville se faren sin igjen. Jeg prøvde å være sterk bare for mine barn, men jeg kunne ikke kontrollere smerter som plaget mitt hjerte, jeg ble fortært av tristhet og smerte fordi jeg virkelig elsket ham. Hver dag og natt tenker jeg på ham, og jeg vil alltid like ham å komme tilbake med meg, jeg ble bokstavelig talt gå gal og trengte en guddommelig inngrep, så jeg fortalte hvert av mine problemer til en venn av meg som en gang hadde lignende utfordringer. Hun henviste meg til en veldig kraftig mann som heter DoctorIgbinovia. Hun sa at han var den eneste grunnen til den glede hun hadde på denne dagen. Drigbinovia kan bidra til å reparere ødelagte relasjoner hun sa det var jeg måtte sette ham på prøve. Jeg kontaktet ham på hans Email adders doctorigbinovia93@gmail.com og han ga meg instruksjoner om hva jeg skal gjøre og det gjorde jeg da gjorde han en kjærlighetsspell for meg. Til min største overraskelse, etter tre uker, ringte mannen min og fortalte meg at han savnet oss så mye som barna, jeg var så overrasket, mitt hjerte var fylt av glede og spenning, og jeg begynte å skygge tårene mine. Han unnskyldte seg for sin feil og unnskyldte seg for smerten han forårsaket for meg og barna. Slik kom han tilbake til oss med stor kjærlighet og glede, og fra den dagen var ekteskapet nå sterkere enn før. Takket være Drigbinovia er han veldig kraftig, så jeg bestemte meg for å dele historien min for de kvinners og menns skyld hvem opplevde hva som skjedde. Jeg vil at du skal vite at det er en løsning. Drigbinovia er løsningen, en sann og kraftig spellcaster som ba om å leve lenge for å hjelpe kvinner og barn i sin tid med smerte. Og det har også staver for helbredelse av kreft, kreft osv. GOD LUK,

    ReplyDelete
  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    ReplyDelete