Sunday, December 9, 2012

En ulykkelig ekteskap: Hvordan å vite når det er virkelig Over

Det er et faktum. Det er mange mennesker som føler ulykkelig i ekteskapet. Men det virkelige spørsmålet mange av dem spør seg selv er, hvordan vet jeg når mitt ekteskap er virkelig over?


Er det når din ektefelle sier, "jeg ikke elsker deg lenger?" Er det etter en affære finner sted? Hvordan vet du egentlig? Hold leser å finne ut hvordan å identifisere advarselen tegn som tyder ofte på din ektefelle har gitt opp på ditt ekteskap.


Først og fremst: har din ektefelle nådd The Point of No Return?


Hva er Point of No Return i et ekteskap? Er det noe slikt? Etter å ha jobbet med par i over 11 år, jeg har identifisert en bestemt "bane" at par reise på vei til skilsmisse. Og på slutten av denne banen er hva jeg kaller...Point of No Return.


Men jeg får foran meg selv... la meg tilbake for en andre.


I de fleste tilfeller er ditt ekteskap ikke over når:


-Din ektefelle beveger seg
-Når din ektefelle sier den beryktede, "Jeg elsker deg, men jeg er ikke glad i deg lenger"
-Når din ektefelle truer deg med skilsmisse


Og tro det eller ei, i noen tilfeller, ditt ekteskap er ikke over... når din ektefelle filer for skilsmisse.


Ditt ekteskap er ikke over når din ektefelle ber, ber, hevder, skriker, stormer ut av huset eller viser hele familien mot deg.


Tvert imot, The Point of No Return i et ekteskap er bekreftet når din ektefelle ser på deg som om han/hun var døde.


Det er ikke noe liv i din ektefelles stemme og ikke noe liv i hans/hennes øyne. Din ektefelle blir ikke sint med deg. Han/hun bare forteller deg når skilsmissepapirene kommer til å bli servert. S / han er allerede gått til court house, fant en advokat og har en tjeneste dato satt for skilsmisse proceedings.


Ditt ekteskap er mest sannsynlig over da din ektefelle har gjort fullstendig lister av eiendeler og gjeld med din begge navnene på dem. Din ektefelle har allerede besluttet på foreldreansvar plan og renset ut alle bankkonti med deres navn og dine og lukket alle kredittkort du deler.


Din ektefelle har nådd The Point of No Return når han/hun allerede vet domstolene krever en 120 dagers ventetid og han/hun har følelsesmessig boltet seg i stedet for den lange ventetiden.


Du har gått måte utover en "ulykkelig ekteskap" når din ektefelle har snakket mange ganger med barn om skilsmisse, og de er nå enten redd, sint, vondt, forvirret eller følelsesmessig stengt ned.


Det er en god sjanse ditt ekteskap er over når din ektefelle ikke bryr seg om hvordan din barn føler om det. Han/hun er bare å handle for sin egen overlevelse på dette punktet, og han/hun har gjentatte ganger overbevist seg selv at "barna er gode, de vil bli bra." Han/hun kan har selv sa det til venner og slektninger.


Dette er det virkelige poenget med No Return. Jeg har funnet at når din ektefelle har nådd Point of No Return, ingen kan lagre ditt ekteskap på dette punktet. Ikke en prest, pastor eller ekteskap rådgiveren.


Så hvordan gjorde dette skje?


Et ekteskap blir til dette punktet, fordi vi lever i et samfunn som er overbevist om at når du er gift, det er ingenting du trenger å lære om ekteskap og ingenting du trenger å øve.


Alt du trenger er kjærlighet.


Hvis du ikke har kjærlighet, er det alt din feil som ditt ekteskap mislyktes. På grunn av denne troen, du holdt på å gjøre akkurat det du alltid gjorde... din versjon av kjærlighet.


Du behandlet din ektefelle på samme måte som din far behandlet din mor... eller vice versa. Du holdt på å gjøre samme og holdt opp på får de samme resultatene.


Din ektefelle kan ikke hjelpe deg å hjelpe ham/henne. Uansett hvor mange ganger han/hun fortalte deg hvordan å møte hans/hennes behov, ikke kunne du hører... du bare ikke kunne forstå.


Hvordan vet jeg dette?


Jeg vet det fordi hver enkelt skilsmisse er bygget på samme system. Når din emosjonelle behov ikke er oppfylt i et ekteskap, hvor som helst fra 1-3 av situasjonene nedenfor vil begynne å skje i ditt ekteskap.


Fordi du vet nesten ingenting om hvordan å gifte seg og hvordan å støtte hverandres behov, har du ingen måte å stoppe disse problemene skjer:


-Forhold
-Sex-feil
-Kommunikasjon bryte ned
-Ingen lojalitet
--I loven problemer
-Vokste fra hverandre
-Falt ut av kjærlighet
-Blandet familiens problemer
-Fornærmende holdninger
-Depresjon
-Sint ektefelle
-Ingen romantikk
-Ignorerer meg
-Penger problemer
-Barn problemer
-Unngår meg


Hvis din ektefelle ikke har ennå bestått Point of No Return, kan du fortsatt lagre ditt ekteskap; Det er fortsatt håp for to av dere. Men du trenger å gjøre noe i dag for å forbedre din ulykkelig ekteskap. Tro meg, jeg får e-post daglig med historier om ekteskap som tok en tur til verste i løpet av noen UKER.


Disse menneskene bare ventet for lenge, og før de visste det, deres ektefelle hadde nådd Point of No Return. Så er budskapet mitt til deg dette...IKKE VENT. Gjøre noe for ditt ekteskap i dag... før det er for sent. Du kan starte ved å få gratis ekteskap råd på http://www.marriage-success-secrets.com.


Merk: Denne artikkelen er ikke juridisk rådgivning. Det er ikke ment å erstatte ekteskap rådgiving.

No comments:

Post a Comment