Friday, December 7, 2012

En gutta s smertefri Guide til engasjement, Pt.1

Så har du endelig gått og gjort det. Du foreslått. Og overraskelse... hun faktisk sa ja!


Etter at du plukker deg opp fra gulvet fra fra ren vantro etter henne egentlig sier ja, du plutselig realisere at en hel haug med ting har blitt satt i gang. Din kjære er nå i sin egen verden, og hun er i en planlegging vanvidd. Alt du kan gjøre er å se med slakk-jawed undringen som din fremtidige kone snakker med venner, plukker blomster, leser utallige bøker, og engasjerer seg i plikter å være en engasjert kvinne.


Jeg vet alt om det. Det har skjedd med meg to ganger. Så i tillegg til å bo ut av veien (det er hennes dag tross alt, ikke glem at), hva gjør du som en fremtidige brudgommen? Hvor begynner du? Hva er det første skrittet? Hvilke ting i planlegging dette bryllupet gjør dere begge like?


La meg dele noen rask tanke om at fra en brudgommens perspektiv. Tross alt, selv om dette er et bryllup for dere begge.


Det er ikke mye vi som gutta virkelig omsorg om med bryllup, bortsett fra noe som gjør bruden glade. Utenfor det er vi ikke virkelig bekymret med mye annet. Jeg virkelig ikke bryr seg om blomstene var rosa eller grønn, og jeg hadde ikke en "vibe" om hvem bør skyte bildene. Men det er siome ting, når det gjelder


En ting som jeg ville foreslå er at du spikeren ned din smoking stil. Gjør det raskt, før din kjære blir hennes rammemarg ideer om farge og prudepikes kjoler. Hvis du ikke gjør det, vil du finne en tux å matche hennes stil, ikke din egen. I det minste, ved å velge tux først, vil hun måtte vurdere din stil. Og du egentlig ikke ønsker å ha en rosa cummerbund, gjør du?


En annen ting: få en god ring. Du vil spare penger i det lange løp, lover jeg deg. Bryllup dag Planner.com har et bredt utvalg av gifteringer i forskjellige størrelser, stiler og prisklasser. Jeg sier det igjen, få en god RING. Det er ingenting verre at betale penger for en ring, deretter å ha en diamant faller ut fordi innstillingen ikke var gjort riktig.


Du vil være ute av pengene, som føles som en idiot for spyling penger ned i avløpet. Jeg sier det for tredje gang, fordi menn og hørselshemmede: få en god RING.


Tilbehør for mindre. Ja, folkens, det er mer til dette som leie en tux. Nok en gang, foreslår jeg at bryllupet dagen Planner.com. De har tonnevis av elementer, over 12 000 av dem, fra ringene å bånd til sjokolade. De opererer i forbindelse med Amazon.com, slik at tjenesten er stor, og du kan de fleste ting i 1-2 dager. Du kan ikke slå den, og det er bedre enn reiser fra et bryllup store til en annen. Shopping er smertefullt nok for oss gutta.


Sjekk ut butikken, vil du sannsynligvis få noen kule ideer som hun vil like.


Og jeg er ikke bare eieren, jeg en klient.


Og en siste ting, gutta: slappe av. Den harde delen er over, har du spurt kvinnen som gjør hjertet ditt hoppe ut av brystet å si ja til deg, og hun har. Jada, utarbeidelse kan kjøre du nøtter til tider, men husk, det er hennes dag. Og det handler om noe som gjør henne glad. Fordi når Mama er glade, alle andre er glade. Inkludert deg.


Velkommen til ekteskap, gutta. Det er veldig bra, lover jeg. Du trenger ikke å planlegge alt, som er det hun gjør. Men når du har din si, det gjør det klart at du er i dette med henne. Og at du er i den for livet. Og at det til slutt er alt hun virkelig ønsker.

1 comment:

  1. Hei, jeg heter Camilla Mary, jeg er fra Oslo, men jeg bor i Waterton Lakes National Park Canada med min mann. Ordene kan ikke forklare hvor opphisset jeg er for restaureringen av mitt ødelagte ekteskap, og nå er mannen min helt tilbake etter å ha forlatt meg og barna våre til en annen kvinne. Vi har vært gift i siven år, og i løpet av ekteskapet har vi hatt en rekke kamper som fortsatte til slutt, forlot han med barna våre og flyttet til Melbourne for å være sammen med en annen kvinne. Blokkert alle former for kontakt, noe som gjør kommunikasjonen ugyldig. Jeg følte at livet mitt var over, og mine barn trodde de aldri ville se faren sin igjen. Jeg prøvde å være sterk bare for mine barn, men jeg kunne ikke kontrollere smerter som plaget mitt hjerte, jeg ble fortært av tristhet og smerte fordi jeg virkelig elsket ham. Hver dag og natt tenker jeg på ham, og jeg vil alltid like ham å komme tilbake med meg, jeg ble bokstavelig talt gå gal og trengte en guddommelig inngrep, så jeg fortalte hvert av mine problemer til en venn av meg som en gang hadde lignende utfordringer. Hun henviste meg til en veldig kraftig mann som heter DoctorIgbinovia. Hun sa at han var den eneste grunnen til den glede hun hadde på denne dagen. Drigbinovia kan bidra til å reparere ødelagte relasjoner hun sa det var jeg måtte sette ham på prøve. Jeg kontaktet ham på hans Email adders doctorigbinovia93@gmail.com og han ga meg instruksjoner om hva jeg skal gjøre og det gjorde jeg da gjorde han en kjærlighetsspell for meg. Til min største overraskelse, etter tre uker, ringte mannen min og fortalte meg at han savnet oss så mye som barna, jeg var så overrasket, mitt hjerte var fylt av glede og spenning, og jeg begynte å skygge tårene mine. Han unnskyldte seg for sin feil og unnskyldte seg for smerten han forårsaket for meg og barna. Slik kom han tilbake til oss med stor kjærlighet og glede, og fra den dagen var ekteskapet nå sterkere enn før. Takket være Drigbinovia er han veldig kraftig, så jeg bestemte meg for å dele historien min for de kvinners og menns skyld hvem opplevde hva som skjedde. Jeg vil at du skal vite at det er en løsning. Drigbinovia er løsningen, en sann og kraftig spellcaster som ba om å leve lenge for å hjelpe kvinner og barn i sin tid med smerte. Og det har også staver for helbredelse av kreft, kreft osv. GOD LUK,

    ReplyDelete